Εμπορική Επιτυχία του EC 135
Τον Μάιο το σύνολο των παραγγελιών για το Eurocopter EC 135 ανήλθε σε 550 μονάδες γεγονός που το κάνει από πλευράς πωλήσεων το κορυφαίο ελικόπτερο της εταιρίας αλλά και το κορυφαίο ελαφρύ δικινητήριο ελικόπτερο σε όλο τον κόσμο.
Τον Μάιο το σύνολο των παραγγελιών για το Eurocopter EC 135 ανήλθε σε 550 μονάδες γεγονός που το κάνει από πλευράς πωλήσεων το κορυφαίο ελικόπτερο της εταιρίας αλλά και το κορυφαίο ελαφρύ δικινητήριο ελικόπτερο σε όλο τον κόσμο.
Όπως είναι γνωστό το τελευταίο δίμηνο η εταιρία κέρδισε συμβόλαια για 18 EC 635 και δύο EC 135 για τις ένοπλες δυνάμεις της Ελβετίας, και για 48 EC 135 για τις δυνάμεις τάξης της Ισπανίας. Και στις δύο περιπτώσεις πρόκειται να δημιουργηθούν στις δύο χώρες γραμμές συναρμολόγησης. Παράλληλα συνεχίζεται και η εξέλιξη του ελικοπτέρου. Η Eurocopter έχει ολοκληρώσει την πιστοποίηση (21 Φεβρουαρίου 2006) για μία νέα έκδοση αυξημένου βάρους απογείωσης 2.910 κιλών (έναντι 2.835 κιλών που ήταν πριν). Οι παραδόσεις της νέας έκδοσης που έχει τυποποιηθεί ως EC 135 T2i ή P2i θα αρχίσουν τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους. Η αύξηση του ωφέλιμου φορτίου συνδυάστηκε με τη μείωση του κενού βάρους στα 1.455 κιλά. Η αύξηση του ωφέλιμου φορτίου κατά περίπου 80 κιλά επιτρέπει τη μεταφορά ενός επιπλέον επιβάτη, ή την αύξηση της εμβέλειας κατά 100 χιλιόμετρα ή την αύξηση της αυτονομίας κατά 30 λεπτά. Επιπρόσθετα βελτιωμένη απόδοση παρουσιάζεται σε συνθήκες μεγάλου υψομέτρου και υψηλής θερμοκρασίας (hot & high). Το βάρος αιώρησης έχει αυξηθεί κατά 180 κιλά και το ύψος αιώρησης κατά 2.400 πόδια. Αλλαγές έχουν γίνει και στο σύστημα συντήρησης μες σκοπό τη μείωση του λειτουργικού κόστους. Οι έλεγχοι των 50 και 100 ωρών έχουν πλέον καταργηθεί. Το χρονικό διάστημα για την επιθεώρηση του ουραίου ρότορα Fenestron έχει πλέον αυξηθεί από 1.200 ώρες πτήσης ή τρία έτη σε 1.600 ώρες ή τρία έτη. Το διάστημα για την επιθεώρηση των 800 ωρών πτήσης έχει αυξηθεί από δύο σε τρία έτη. Έτσι σήμερα το EC135 υπόκειται στην πρώτη του επιθεώρηση στις 400 ώρες πτήσης. Σε όλα τα ανωτέρω θα πρέπει να προστεθούν επίσης η δυνατότητα επιλογής κινητήρα (Turbomeca Arrius 2B2 ή Pratt & Whitney Canada PW206B2), συμβατικού ή πλήρως ψηφιακού κόκπιτ, ο χαμηλός θόρυβος (7 dB κάτω από το όριο του ICAO) και η επιχειρησιακή διαθεσιμότητα 98% που καθιστούν το EC 135 στάνταρτ για τη κατηγορία του.