Επανέναρξη παραγωγής του An-124, νέα αναβαθμισμένη έκδοση
Σύμφωνα με πληροφορίες ο Ρώσος Πρόεδρος Dmitry Medvedev, έδωσε την έγκριση του για την επανέναρξη παραγωγής της αναβαθμισμένης έκδοσης του γιγαντιαίου μεταφορικού αεροπλάνου An-124. Τα νέα αεροσκάφη θα κατασκευαστούν στο εργοστάσιο Aviastar-SP στην πόλη Ulyanovsk, υπό την επίβλεψη της εταιρείας United Aircraft Corp. (UAC). Το νέο αεροσκάφος κωδικοποιείται ως An-124-500 και θα διαθέτει glass cockpit και για τα τέσσερα μέλη του πληρώματος, κινητήρα D18-T της εταιρείας Motor Sich.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο Ρώσος Πρόεδρος Dmitry Medvedev, έδωσε την έγκριση του για την επανέναρξη παραγωγής της αναβαθμισμένης έκδοσης του γιγαντιαίου μεταφορικού αεροπλάνου An-124. Τα νέα αεροσκάφη θα κατασκευαστούν στο εργοστάσιο Aviastar-SP στην πόλη Ulyanovsk, υπό την επίβλεψη της εταιρείας United Aircraft Corp. (UAC). Το νέο αεροσκάφος κωδικοποιείται ως An-124-500 και θα διαθέτει glass cockpit και για τα τέσσερα μέλη του πληρώματος, κινητήρα D18-T της εταιρείας Motor Sich.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο Ρώσος Πρόεδρος Dmitry Medvedev, έδωσε την έγκριση του για την επανέναρξη παραγωγής της αναβαθμισμένης έκδοσης του γιγαντιαίου μεταφορικού αεροπλάνου An-124.
Τα νέα αεροσκάφη θα κατασκευαστούν στο εργοστάσιο Aviastar-SP στην πόλη Ulyanovsk, υπό την επίβλεψη της εταιρείας United Aircraft Corp. (UAC). Το νέο αεροσκάφος κωδικοποιείται ως An-124-500 και θα διαθέτει glass cockpit και για τα τέσσερα μέλη του πληρώματος, κινητήρα D18-T της εταιρείας Motor Sich.
Οι παραδόσεις αναμένονται να αρχίσουν το 2014 με 2015.
Η αρχική ιδέα για την επανέναρξη της παραγωγής του αεροσκάφους ανήκει στην εταιρεία Volga-Dnepr Group η οποία μαζί με την εταιρεία UAC και το σχεδιαστικό γραφείο Antonov, προώθησαν την πρόταση στις ρωσικές αρχές.
Σύμφωνα με πληροφορίες από την εταιρεία Volga-Dnepr Group η πρόταση της επανέναρξης της αναβαθμισμένης έκδοσης του An-124 έχει λάβει την έγκριση του Κεντρικού Αεροδιαστημικού Ινστιτούτου της Ρωσίας (TsAGI) καθώς και του Ερευνητικού Ινστιτούτου Πολιτικής Αεροπορίας της Ρωσίας.
Το συνολικό κόστος για αυτό το εγχείρημα υπολογίζεται να φτάσει τα 500 εκατ. δολάρια, ενώ η εταιρεία Volga-Dnepr Group ανέφερε ότι θα είναι έτοιμη να παραδώσει 20 νέα An-124 μεταξύ του 2011-2020 και ακόμα 20 την περίοδο 2021-2027.
Σύμφωνα με μελέτη που έγινε από εταιρεία μεταφοράς φορτίων, η συγκεκριμένη αγορά (μεταφοράς μεγάλων φορτίων) έχει αυξηθεί ετησίως 30% τα τελευταία 5 χρόνια, φτάνοντας σε αξία τα 1,1 δις δολάρια, με εκτίμηση να φτάσει τα 7 δις δολάρια το 2030. Κατά την εταιρεία SH&E αυτό μεταφράζεται σε απαίτηση για 70 An-124.
Το ζήτημα όμως του κόστους ανάπτυξης του νέου αεροπλάνου παραμείνει παρά την πρόθεση και την ανάγκη για την κατασκευή των αεροπλάνων ειδικότερα δε όταν υπάρχουν και άλλα προγράμματα σε εξέλιξη. Έτσι το Υπουργείο Άμυνας μπορεί να θέσει στο άμεσο μέλλον ως προτεραιότητα την αποκατάσταση 24 υπαρχόντων An-124.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr