Μετά
από 20 ολόκληρα χρόνια άκαρπων προσπαθειών και πακτωλού χρημάτων, η
προσπάθεια για την ανάπτυξη ενός εγχώριου κινητήρα για το νέο ινδικό
μαχητικό LCA Tejas θα συνεχιστεί με εξωτερική, από την γαλλική SNECMA,
αφού ο Οργανισμός Αμυντικών Ερευνών και Ανάπτυξης (DRDO) έλαβε τελικά
την άδεια της κυβέρνησης για τον σκοπό αυτό.

Μετά από 20 ολόκληρα χρόνια άκαρπων προσπαθειών και πακτωλού χρημάτων, η προσπάθεια για την ανάπτυξη ενός εγχώριου κινητήρα για το νέο ινδικό μαχητικό LCA Tejas θα συνεχιστεί με εξωτερική, από την γαλλική SNECMA, αφού ο Οργανισμός Αμυντικών Ερευνών και Ανάπτυξης (DRDO) έλαβε τελικά την άδεια της κυβέρνησης για τον σκοπό αυτό.

Οι συνομιλίες με την γαλλική εταιρεία θα μπορούσαν να ξεκινήσουν στις αρχές του τρέχοντος έτους, σύμφωνα με ινδικές πηγές, ενώ η ινδική Αεροπορία που θα είναι και ο τελικός χρήστης, εμφανίζεται τώρα αισιόδοξη για τα χρονοδιαγράμματα.

Η ανάπτυξη του Kaveri ξεκίνησε το 1989 αλλά το 2005, έγινε αντιληπτό ότι η σχεδιάστρια εταιρεία GTRE υπό την αιγίδα του DRDO δεν θα μπορούσε να ολοκληρώσει την ανάπτυξη του κινητήρα από μόνη της.

Πάντως δεν βλέπουν όλοι θετικά την κίνηση αυτή στην Ινδία, αφού πηγές προσκείμενες στην ινδική Αεροπορία δεν θεωρούν την γαλλική συνδρομή την ιδανικότερη καθώς η μεταφορά τεχνογνωσίας δεν θα είναι η επιθυμητή αφενός και θα καθυστερήσει σημαντικά αφετέρου.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ