Η έως πρόσφατα κραταιά Japan Airlines (JAL), ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας της Ασίας, υπέβαλε αίτηση πτώχευσης και προστασίας από τους πιστωτές της σε μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές αποτυχίες στην ιστορία της Ιαπωνίας. Η κίνηση αυτή συνοδεύεται και από την απώλεια 15.600 θέσεων εργασίας, ενώ παραιτήθηκε και σύσσωμο το διοικητικό συμβούλιο.

Η έως πρόσφατα κραταιά Japan Airlines (JAL), ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας της Ασίας, υπέβαλε αίτηση πτώχευσης και προστασίας από τους πιστωτές της σε μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές αποτυχίες στην ιστορία της Ιαπωνίας. Η κίνηση αυτή συνοδεύεται και από την απώλεια 15.600 θέσεων εργασίας, ενώ παραιτήθηκε και σύσσωμο το διοικητικό συμβούλιο.

Από τούδε ένας κυβερνητικός οργανισμός θα αναλάβει την εξυγίανση και τον ανασχηματισμό της εταιρίας, εν μέρει, μέσω μιας ένεσης 300 δις γιεν (περίπου 2,3 δις ευρώ). Σύμφωνα με την ιαπωνική κυβέρνηση μέχρις ότου σταθεί και πάλι στα πόδια της η αναδομημένη εταιρία, οι πτήσεις θα συνεχίζονται κανονικά. Ταυτόχρονα με την απόλυση χιλιάδων υπαλλήλων η εταιρία θα αντικαταστήσει τα περισσότερα από τα παλαιότερα λιγότερο οικονομικά αεροσκάφη με σύγχρονα μοντέλα, ενώ προγραμματίζει και διακοπές δρομολογίων.

Στην νέα εταιρία θα παρασχεθεί πιστοληπτική δυνατότητα 600 δις γιεν (4,6 δις ευρώ) και σεισάχθεια ύψους 730 δις γιεν (5.85 δις ευρώ). Η πτωτική πορεία της εταιρίας έριξε τις μετοχές της σε τέτοια χαμηλά σημεία που η συνολική χρηματιστηριακή αξία να μην υπερβαίνει τα 150 εκατομμύρια δολάρια, που δεν επαρκούν για την αγορά ενός μεγάλου σύγχρονου  μεταφορικού αεροσκάφους. Ταυτόχρονα το ύψος των χρεών έφθασε τα 25,6 δις δολάρια.  

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ