Σε δηλώσεις του ο Αρχηγός της αμερικανικής Αεροπορίας Πτέραρχος Νόρτον Σβαρτς ανέφερε ότι δεν πιστεύει ότι το πρόγραμμα του JSF θα υποστεί σημαντική αύξηση κόστους ώστε να περάσει το όριο που θέτει η τροπολογία Nunn-​​McCurdy (η οποία απαιτεί επανεξέταση από το Κογκρέσο για προγράμματα με υπέρβαση 15% του αρχικού κόστους και τερματισμό όσων υπερβαίνουν το 25%). Ο Σβαρτς επίσης ανέφερε ότι το Πεντάγωνο έχει σχέδια για την μείωση του ρίσκου, την αύξηση των δοκιμών και επιβράδυνση της παραγωγής.

Σε δηλώσεις του ο Αρχηγός της αμερικανικής Αεροπορίας Πτέραρχος Νόρτον Σβαρτς ανέφερε ότι δεν πιστεύει ότι το πρόγραμμα του JSF θα υποστεί σημαντική αύξηση κόστους ώστε να περάσει το όριο που θέτει η τροπολογία Nunn-​​McCurdy (η οποία απαιτεί επανεξέταση από το Κογκρέσο για προγράμματα με υπέρβαση 15% του αρχικού κόστους και τερματισμό όσων υπερβαίνουν το 25%). Ο Σβαρτς επίσης ανέφερε ότι το Πεντάγωνο έχει σχέδια για την μείωση του ρίσκου, την αύξηση των δοκιμών και επιβράδυνση της παραγωγής.

Σε πλήρη αντίθεση όμως βρίσκεται η έκθεση του διευθυντή Επιχειρησιακών Δοκιμών και Αξιολόγησης του προγράμματος, Μάικλ Γκίλμορ, η οποία τονίζει ότι το πρόγραμμα αντιμετωπίζει σοβαρό ρίσκο τα επόμενα δύο χρόνια, λόγω ταυτόχρονης διενέργειας δοκιμών και παραγωγής. Η έκθεση έχει παραδοθεί ήδη στο Κογκρέσο. Από την πλευρά της η κατασκευάστρια ισχυρίζεται ότι η έκθεση δεν λαμβάνει υπόψη σοβαρά πρόσφατα επιτεύγματα.

Ο Σβαρτς παραδέχτηκε ότι το σχέδιο του Πενταγώνου για περιορισμό του κόστους ενδέχεται να οδηγήσει σε καθυστέρηση ανανέωσης του πτητικού δυναμικού της USAF. Οσο για τις εκπεφρασμένες ανησυχίες των συμμάχων-εταίρων του προγράμματος για την υπέρβαση σε κόστος και χρόνο, ο Σβάρτς απήντησε ότι αυτοί θα πρέπει να εμπιστευτούν απλά τις δεσμεύσεις και τις προσπάθειες των ΗΠΑ.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ