Ολοκληρώθηκαν οι παραδόσεις των F-16 Adv. στην 335Μ – Αποκλειστικές φωτογραφίες από την άφιξη
«Συνήθεια» πλέον τείνει να γίνει οι παραδόσεις των F-16 Adv. να πραγματοποιούνται υπό καταρρακτώδη βροχή, όπως έγινε και εχτές Πέμπτη, όπου προσγειώθηκαν στην 116ΠΜ στον Άραξο τα τέσσερα τελευταία αεροσκάφη F-16 Block 52 Adv.(τρία μονοθέσια και ένα διθέσιο) συμπληρώνοντας τη δύναμη των 30 αεροσκαφών της 335Μ. ‘Έτσι η Μοίρα διαθέτει σήμερα 20 μονοθέσια αεροσκάφη και 10 διθέσια.
«Συνήθεια» πλέον τείνει να γίνει οι παραδόσεις των F-16 Adv. να πραγματοποιούνται υπό καταρρακτώδη βροχή, όπως έγινε και εχτές Πέμπτη, όπου προσγειώθηκαν στην 116ΠΜ στον Άραξο τα τέσσερα τελευταία αεροσκάφη F-16 Block 52 Adv.(τρία μονοθέσια και ένα διθέσιο) συμπληρώνοντας τη δύναμη των 30 αεροσκαφών της 335Μ. ‘Έτσι η Μοίρα διαθέτει σήμερα 20 μονοθέσια αεροσκάφη και 10 διθέσια.
«Συνήθεια» πλέον τείνει να γίνει οι παραδόσεις των F-16 Adv. να πραγματοποιούνται υπό καταρρακτώδη βροχή, όπως έγινε και εχτές Πέμπτη, όπου προσγειώθηκαν στην 116ΠΜ στον Άραξο τα τέσσερα τελευταία αεροσκάφη F-16 Block 52 Adv.(τρία μονοθέσια και ένα διθέσιο) συμπληρώνοντας τη δύναμη των 30 αεροσκαφών της 335Μ. ‘Έτσι η Μοίρα διαθέτει σήμερα 20 μονοθέσια αεροσκάφη και 10 διθέσια.
Τα αεροσκάφη ήρθαν με 40 λεπτά καθυστέρηση περίπου, και αυτό μάλλον οφείλεται στις άσχημες καιρικές συνθήκες (έντονες αναταράξεις) που συνάντησαν οι τέσσερις αμερικανοί χειριστές που τα έφεραν και που όπως είπαν τους ταλαιπώρησαν στη φάση του εναέριου ανεφοδιασμού.
Το πρώτο αεροσκάφος «έπιασε» στο διάδρομο της 116ΠΜ στις 4:55 το απόγευμα της Πέμπτης. Τα αεροσκάφη έφεραν τρεις εξωτερικές δεξαμενές καυσίμου (μια κοιλιακή συν δύο υποπτερυγικές), ένα travel pod και στη δεξιά πτέρυγα ένα εκπαιδευτικό βλήμα ΑΙΜ-9, η χρησιμότητα του οποίου επίσης είναι να ενισχύει το ανακλώμενο Η/Μ ίχνος των αεροσκαφών, όταν αυτά πετούν βάση διεθνών κανόνων της πολιτικής αεροπορίας σε πτήσεις μετάβασης, έτσι ώστε να διευκολύνεται το έργο των ελεγκτών στο έδαφος, καθώς το RCS του αεροσκάφους είναι περιορισμένο και όλα αυτά για την αποφυγή του κινδύνου εναέριας σύγκρουσης.
Η 335Μ βρίσκεται αυτό τον καιρό στη διαδικασία της προετοιμασίας για την επιχειρησιακή της αξιολόγηση από το ΑΤΑ η οποία αναμένεται το αργότερο στα μέσα Φεβρουαρίου.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr