Η εταιρεία EADS North America πρότεινε στην αμερικανική Αεροπορία την αγορά 118 αεροσκαφών Α-400Μ αξιοποιώντας τα χρήματα από την απόσυρση της πλειονότητας των μεταγωγικών C-130H και όλων των C-5A. Η πρόταση έχει ήδη υποβληθεί στην αρμόδια Υπηρεσία της Αεροπορίας.

Η εταιρεία EADS North America πρότεινε στην αμερικανική Αεροπορία την αγορά 118 αεροσκαφών Α-400Μ αξιοποιώντας τα χρήματα από την απόσυρση της πλειονότητας των μεταγωγικών C-130H και όλων των C-5A. Η πρόταση έχει ήδη υποβληθεί στην αρμόδια Υπηρεσία της Αεροπορίας.

Το νέο αεροπλάνο προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία στα μεταφερόμενα φορτία σε σχέση με το C-130H και αυτό διότι το Α-400Μ διαθέτει άτρακτο με μεγάλη διάμετρο 3,96 μέτρα σε σχέση με τα 2,74 μέτρα του αμερικανικού μεταγωγικού.

Το ευρωπαϊκό μεταγωγικό μπορεί να μεταφέρει το τροχοφόρο θωρακισμένο όχημα Stryker. Απαντώντας στην πρόταση αυτή η αμερικανική εταιρεία C-130H αναφέρει ότι ακόμα και σήμερα το οικονομικό μέλλον του ευρωπαϊκού προγράμματος δεν έχει ξεκαθαρίσει.

Πάντως όπως ανέφεραν στελέχη της ευρωπαϊκής κοινοπραξίας το ευρωπαϊκό μεταγωγικού θα μπορούσε να βρίσκεται στην Αμερική το 2011 για επιδείξεις. Στα πλαίσια της πολιτική προώθησης του αεροπλάνου στην Αμερική η EADS σκέφτεται τη συνεργασία της με αμερικανικές εταιρείες. 

Η ευρωπαϊκή εταιρεία συνεργάζεται ήδη με την αμερικανική Northrop για τα προγράμματα του αεροπλάνου KC-45 και του ελικοπτέρου AS-645 στην Αμερική. Μία άλλη λύση που προτείνεται από την EADS είναι και η εταιρεία Boeing.

Εκτός από την EADS μία άλλη εταιρεία που εμπλέκεται στην κατασκευή του Α400Μ η  Europrop, ο κατασκευαστής του κινητήρα TP-400 του ευρωπαϊκού μεταγωγικού αεροπλάν-ου εξετάζει το ενδεχόμενο παραγωγής του κινητήρα στην Αμερική καθότι μία από τις εταιρείες της ευρωπαϊκής κοινοπραξίας η Rolls-Royce, διαθέτει ένα εργοστάσιο παραγωγής κινητήρων στο Richmond της Virginia.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ