Διατήρηση μέρους των εργαλειομηχανών του F-22;
Η αμερικανική Αεροπορία, παρά την απόφαση του Κογκρέσου να τερματίσει την παραγωγή του F-22, εξετάζει το ενδεχόμενο να διατηρήσει ορισμένο μέρος των εργαλειομηχανών της γραμμής παραγωγής του αεροσκάφους.
Η
αμερικανική Αεροπορία, παρά την απόφαση του Κογκρέσου να τερματίσει την
παραγωγή του F-22, εξετάζει το ενδεχόμενο να διατηρήσει ορισμένο μέρος
των εργαλειομηχανών της γραμμής παραγωγής του αεροσκάφους.
Η αμερικανική Αεροπορία, παρά την απόφαση του Κογκρέσου να τερματίσει την παραγωγή του F-22, εξετάζει το ενδεχόμενο να διατηρήσει ορισμένο μέρος των εργαλειομηχανών της γραμμής παραγωγής του αεροσκάφους.
Με αυτόν τον τρόπο θα διατηρηθεί η βασική ικανότητα της κατασκευάστριας εταιρείας Lockheed Martin να κατασκευάζει εξαρτήματα και υποσυστήματα για το F-22, αν και η επανέναρξη της παραγωγής του δεν είναι στις προθέσεις της Αεροπορίας.
Το τελευταίο από τα 187 F-22 θα παραδοθεί στις αρχές του 2012, αλλά η διαδικασία προμήθειας μακροπρόθεσμων υλικών για την παραγωγή του θα τερματιστεί φέτος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Αεροπορία ζήτησε από το think tank RAND να μελετήσει και να παρουσιάσει προτάσεις για την επιβιωσιμότητα της γραμμής παραγωγής.
Η RAND ανταποκρίθηκε παρουσιάζοντας πριν λίγες μέρες τα 4 πιθανά σενάρια: Τερματισμό της γραμμής παραγωγής, συνέχεια της παραγωγής με επιπλέον παραγγελίες, καθυστέρηση της παραγωγής με παράδοση 5 μόνο αεροσκαφών ετησίως και παύση και επανεκκίνηση της παραγωγής μετά από 2 χρόνια.
Ωστόσο το κόστος θα αυξανόταν δραματικά σε αυτό το σενάριο. Η τιμή του αεροσκάφους θα έφτανε τα 227 εκατομμύρια δολάρια, σε σχέση με τα 173 που θα κόστιζε αν η παραγωγή συνεχιζόταν χωρίς διακοπή.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr