Ο πλοίαρχος Jeff Penfield, νέος διευθυντής του προγράμματος X-47B επίδειξης τεχνολογίας μη επανδρωμένου αεροπορικού συστήματος για χρήση από αεροπλανοφόρα (UCAS-D), άρχισε ήδη την επισκόπηση του προγράμματος, μέσω της οποίας ελπίζει να θέσει το πρόγραμμα πάλι σε μια πορεία ολοκλήρωσης.

Ο πλοίαρχος Jeff Penfield, νέος διευθυντής του προγράμματος X-47B επίδειξης τεχνολογίας μη επανδρωμένου αεροπορικού συστήματος για χρήση από αεροπλανοφόρα (UCAS-D), άρχισε ήδη την επισκόπηση του προγράμματος, μέσω της οποίας ελπίζει να θέσει το πρόγραμμα πάλι σε μια πορεία ολοκλήρωσης.

Το χρονοδιάγραμμα του προγράμματος εκτροχιάστηκε και ο Penfield, ο οποίος διηύθηνε το πρόγραμμα ανάπτυξης του πυραύλου αέρος-αέρος  AIM-9X Sidewinder για λογαριασμός του αμερικανικού ναυτικού θα προσπαθήσει να βρει πόση είναι η καθυστέρηση και το επιβαρύνον κόστος. Ο ίδιος δήλωσε με την ανάληψη των καθηκόντων του ότι στόχος του είναι να ανγγείλει πότε το αεροσκάφος θα πετάξει, εντός του 2010.

Το πρόγραμμα έχει συνολικές καθυστερήσεις μηνών, αλλά έχει αρχίσει δοκιμές εδάφους  στις εγκαταστάσεις της Northrop Grumman Aerospace Systems στο Palmdale της Καλιφόρνια από τον Ιανουάριο. Ο Penfield επιβεβαίωσε ότι υπάρχουν «μηχανικά προβλήματα συστημάτων» τα οποία είπε είναι συνηθισμένα σε προγράμματα αιχμής τεχνολογίας. Το αεροσκάφος θα μεταφερθεί αργότερα στην αεροπορική βάση Edwards στην Καλιφόρνια για την πρώτη του πτήση.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ