Ανακοινώθηκε η μελέτη ανάπτυξης του αεροπορικού Στόλου της Αεροπορίας του Σώματος των Πεζοναυτών και του αμερικανικού Ναυτικού για την περίοδο 2010-2040. Η μελέτη που πραγματοποιήθηκε με βάση την εντολή που έδωσε το Κογκρέσο, ενώ δεν περιλαμβάνει τον προγραμματισμό για την απόκτηση ελικοπτέρων. Η μελέτη αναφέρεται στον προγραμματισμό για την αγορά αεροσκαφών μέχρι το 2020 και θέτει τους στόχους για την περίοδο 2020-2040, ενώ προτείνει την συνεργασία και των τριών αεροπορικών δυνάμεων των ΗΠΑ στους τομείς ηλεκτρονικού πολέμου και στις αποστολές κρούσεως μεγάλης εμβέλειας.

Ανακοινώθηκε η μελέτη ανάπτυξης του αεροπορικού Στόλου της Αεροπορίας του Σώματος των Πεζοναυτών και του αμερικανικού Ναυτικού για την περίοδο 2010-2040. Η μελέτη που πραγματοποιήθηκε με βάση την εντολή που έδωσε το Κογκρέσο, ενώ δεν περιλαμβάνει τον προγραμματισμό για την απόκτηση ελικοπτέρων. Η μελέτη αναφέρεται στον προγραμματισμό για την αγορά αεροσκαφών μέχρι το 2020 και θέτει τους στόχους για την περίοδο 2020-2040, ενώ προτείνει την συνεργασία και των τριών αεροπορικών δυνάμεων των ΗΠΑ στους τομείς ηλεκτρονικού πολέμου και στις αποστολές κρούσεως μεγάλης εμβέλειας.

Αναλυτικά η μελέτη αναφέρει ότι η Αεροπορία πρόκειται να δαπανήσει 2 με 4 δις δολάρια το χρόνο για την ανάπτυξη του νέου στρατηγικού βομβαρδιστικού μέχρι το 2020. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες μελετάτε αυτή την περίοδο εάν το νέο αεροσκάφος θα διαθέτει πλήρωμα ή αν θα είναι τηλεκατευθυνόμενο. Η Αεροπορία πάντως πρόκειται να διατηρήσει στις τάξεις της 160 βομβαρδιστικά B-52 Stratofortresses, B-1B Lancers και B-2 Spirit.

Η Αεροπορία πρόκειται να δαπανήσει 1,9 δις δολάρια για την αναβάθμιση των 180 μαχητικών F-22, η απόσυρση των συγκεκριμένων μαχητικών θα ξεκινήσει το 2025. Όσον αφορά το πρόγραμμα F-35 η Αεροπορία πρόκειται να αποκτήσει 602 μαχητικά με συνολικό κόστος 70 δις δολαρίων, από τα 602 αεροσκάφη τα 2/3 θα παραλειφθούν το 2016 ή αργότερα. Οι συνολικές απαιτήσεις της Αεροπορίας είναι 1.763 μαχητικά.

Στον τομέα τον UAV η Αεροπορία πρόκειται να αγοράσει 372 αεροχήματα MQ-9 για αποστολές αναγνώρισης και κρούσης από το 2011 μέχρι το 2018. Το συνολικό κόστος των αεροχημάτων θα φτάσει τα 820 εκατ. δολάρια, ενώ οι νεώτερες εκδόσεις του MQ-9 θα μπορούν να εκτελέσουν αποστολές ηλεκτρονικού πολέμου. Ανάλογη έμφαση δίνεται και στο σύστημα RQ-4 Global Hawks, αφού πρόκειται να αγοραστούν 4 με 5 αεροχήματα κάθε χρόνο μέχρι το 2017. Για το 2011 η Αεροπορία ζητά την απόκτηση 4 Global Hawk συνολικού κόστους 737 εκατ. δολαρίων.

Στον τομέα του εναέριου ανεφοδιασμού η Αεροπορία θα ήθελε μνα αγοράσει 109 νέα ιπτάμενα τάνκερ μέχρι  το 2020 συνολικής αξίας 30 δις δολαρίων. Όσον αφορά τις αερομεταφορές η Αεροπορία θα συνεχίσει να αγοράζει μεταγωγικά αεροπλάνα C-130J  για την αντικατάσταση των εκδόσεων Ε και Η. Ο σχεδιασμός για το 2020 αναφέρει την επιθυμία απόκτησης 63 ακόμα αεροπλάνων συνολικής αξίας 6 δις. δολαρίων.

Στον τομέα των Στρατηγικών μεταφορών η Αεροπορία θα διατηρήσει ένα στόλο από 223 C-17 και 91 C-5 με την έναρξη ανάπτυξης του νέου μεταγωγικού να τοποθετείται για το 2015.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr  

 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ