SABR & RACR. Νέα AESA «μάτια» για τα F-16
Τα δύο προγράμματα ανάπτυξης συστημάτων ραντάρ με κεραία ενεργητικής ηλεκτρονικής σάρωσης, με σκοπό την εγκατάστασή τους στον στόλο των F-16, επεκτείνουν σημαντικά τις δυνατότητες του αεροσκάφους, το οποίο πλέον δικαιωματικά μπορεί να θεωρηθεί ότι ανήκει σε ενδιάμεση «γενιά». Η διαδικασία αναβάθμισης των δυνατοτήτων ενός μαχητικού μέσω της εγκατάστασης σύγχρονου ηλεκτρονικού εξοπλισμού προς αντικατάσταση του υπάρχοντος είναι συνηθισμένη.
Τα δύο προγράμματα ανάπτυξης συστημάτων ραντάρ με κεραία ενεργητικής ηλεκτρονικής
σάρωσης, με σκοπό την εγκατάστασή τους στον στόλο των F-16, επεκτείνουν σημαντικά τις
δυνατότητες του αεροσκάφους, το οποίο πλέον δικαιωματικά μπορεί να θεωρηθεί ότι ανήκει
σε ενδιάμεση «γενιά». Η διαδικασία αναβάθμισης των δυνατοτήτων ενός μαχητικού μέσω της
εγκατάστασης σύγχρονου ηλεκτρονικού εξοπλισμού προς αντικατάσταση του υπάρχοντος είναι
συνηθισμένη.
Τα δύο προγράμματα ανάπτυξης συστημάτων ραντάρ με κεραία ενεργητικής ηλεκτρονικής
σάρωσης, με σκοπό την εγκατάστασή τους στον στόλο των F-16, επεκτείνουν σημαντικά τις
δυνατότητες του αεροσκάφους, το οποίο πλέον δικαιωματικά μπορεί να θεωρηθεί ότι ανήκει
σε ενδιάμεση «γενιά». Η διαδικασία αναβάθμισης των δυνατοτήτων ενός μαχητικού μέσω της
εγκατάστασης σύγχρονου ηλεκτρονικού εξοπλισμού προς αντικατάσταση του υπάρχοντος είναι
συνηθισμένη. Στη διάρκεια ζωής ενός μαχητικού είναι λογικό αφενός η απειλή που αυτό θα
κληθεί να αντιμετωπίσει να κλιμακώνεται και αφετέρου να γίνονται διαθέσιμες νέες τεχνολο
γίες που το καθιστούν ικανότερο στον κύριο ρόλο του ή να αναλαμβάνει και νέους.
Διαβάστε εδώ αναλυτικά για την εκγατάσταση SABR & RACR στο στόλο των F-16.