Συμβόλαιο για το HH-47 στη Boeing
Αργά το απόγευμα της 9ης Νοεμβρίου η Αμερικανική Αεροπορία ανακοίνωσε ότι το επόμενο ελικόπτερο έρευνας και διάσωσης μάχης (CSAR: Combat Search and Rescue) θα είναι το HH-47 της Boeing.

Αργά το απόγευμα της 9ης Νοεμβρίου η Αμερικανική Αεροπορία ανακοίνωσε ότι το επόμενο ελικόπτερο έρευνας και διάσωσης μάχης (CSAR: Combat Search and Rescue) θα είναι το HH-47 της Boeing.
Η Αεροπορία εκτιμάται ότι θα προμηθευτεί συνολικά 141 ελικόπτερα του τύπου για να αντικαταστήσει τον στόλο των 105 HH-60G Pave Hawk που χρησιμοποιεί σήμερα για αυτές τις αποστολές. Ως γνωστόν τα πρώτα Pave Hawks εισήλθαν σε υπηρεσία το 1982. Η διαδικασία προμήθειας ενός νέου ελικοπτέρου έρευνας και διάσωσης μάχης (CSAR-X) διήρκεσε περισσότερο από επτά χρόνια. Αν και το πρόγραμμα υπήρξε αντικείμενο αμφισβήτησης σε ότι αφορά τη σκοπιμότητα του, εν τούτοις η απόφαση του αρχηγού του επιτελείου της Αμερικανικής αεροπορίας πτεράρχου T. Michael Moseley, να το χαρακτηρίσει ως τη δεύτερη υψηλότερη προτεραιότητα του, επέδρασε καταλυτικά.