Τέλος η παραγωγή του κινητήρα F100 το 2012
Η παραγωγή του κινητήρα F100 της Pratt&Whitney αναμένεται να τερματιστεί το 2012, όταν και θα έχουν κατασκευαστεί περίπου 7.700 κινητήρες του τύπου. Οι τελευταίες παραγγελίες που τέθηκαν για την υποστήριξη μαχητικών του Πακιστάν, της Νότιας Κορέας και της Ελλάδας θα κρατήσουν την γραμμή παραγωγής ανοιχτή μέχρι το 2012.
Η
παραγωγή του κινητήρα F100 της Pratt&Whitney αναμένεται να
τερματιστεί το 2012, όταν και θα έχουν κατασκευαστεί περίπου 7.700
κινητήρες του τύπου. Οι τελευταίες παραγγελίες που τέθηκαν για την
υποστήριξη μαχητικών του Πακιστάν, της Νότιας Κορέας και της Ελλάδας θα
κρατήσουν την γραμμή παραγωγής ανοιχτή μέχρι το 2012.
Η παραγωγή του κινητήρα F100 της Pratt&Whitney αναμένεται να τερματιστεί το 2012, όταν και θα έχουν κατασκευαστεί περίπου 7.700 κινητήρες του τύπου. Οι τελευταίες παραγγελίες που τέθηκαν για την υποστήριξη μαχητικών του Πακιστάν, της Νότιας Κορέας και της Ελλάδας θα κρατήσουν την γραμμή παραγωγής ανοιχτή μέχρι το 2012.
Από αυτό το σημείο και μετά, οι δραστηριότητες της εταιρείας θα περιοριστούν στην παραγωγή ανταλλακτικών και νέων κινητήρων προς αντικατάσταση. Ακόμα και έτσι, δεδομένου του μεγέθους της εγκατεστημένης βάσης κινητήρων του τύπου, οι δραστηριότητες της εταιρείας για την υποστήριξή τους θα είναι ούτως ή άλλως σημαντική.
Το πιο πρόσφατο μοντέλο είναι ο κινητήρας F100-PW-229 EEP (enhanced engine package), που επιλέχθηκε από το Πακιστάν και τη Νότια Κορέα.
Σύμφωνα με την εταιρεία, ο F100-PW-229 EEP είναι ο μόνος κινητήρας που έχει πιστοποιηθεί από την αμερικανική Αεροπορία για διάρκεια ζωής 6.000 ωρών, έχοντας μάλιστα ενσωματώσει τεχνολογία από τον ανώτερο κινητήρα F119 του F-22. H Αεροπορία σχεδιάζει την αναβάθμιση των υπόλοιπων κινητήρων της οικογένειας σε αυτό το πρότυπο.
Ο F100 πάντως επιλέχθηκε από τη Northrop Grumman για εγκατάσταση στο αεροσκάφος επίδειξης X-47B UCAS και συγκεκριμένα στην έκδοση F100-PW-220U. Η πρώτη πτήση του πρωτότυπου είναι σχεδιασμένη για τα τέλη του τρέχοντος έτους.
Αν όλα πάνε καλά, το αμερικανικό Ναυτικό θα διαθέτει την πρώτη του επιχειρησιακή μοίρα με αεροσκάφη που θα αποδώσει το πρόγραμμα UCAS μέχρι το 2025.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr