Το πρόγραμμα του CH-53K μέχρι πριν από περίπου ένα μήνα αποτελούσε παράδειγμα προς μίμηση. Ανεξήγητα, το σώμα των Αμερικανών Πεζοναυτών μετατόπισε την πρώτη πτήση κατά δύο χρόνια για το Οικονομικό Έτος (FY) 2013 και την απόκτηση Αρχικής επιχειρησιακής Ικανότητας (IOC) κατά τρία χρόνια το 2018.

Το πρόγραμμα του CH-53K μέχρι πριν από περίπου ένα μήνα αποτελούσε παράδειγμα προς μίμηση. Ανεξήγητα, το σώμα των Αμερικανών Πεζοναυτών μετατόπισε την πρώτη πτήση κατά δύο χρόνια για το Οικονομικό Έτος (FY) 2013 και την απόκτηση Αρχικής επιχειρησιακής Ικανότητας (IOC) κατά τρία χρόνια το 2018. Η αναβολή αυτή συνοδεύεται από διευκρίνηση μη εμφάνισης τεχνικών προβλημάτων, κάτι που την καθιστά τουλάχιστον ανεξήγητη.

Το CH-53K θεωρητικά μπορεί να μεταφέρει 13 τόνους εξωτερικού φορτίου περίπου με εμβέλεια που φτάνει τα 110 ναυτικά μίλια σχεδόν τριπλασιάζοντας την μεταφορική ικανότητα του τριαντάχρονου CH-53E διατηρώντας το ίχνος του στο πλοίο.

Υπενθυμίζεται ότι το CH-53K απέσπασε επιπλέον παραγγελίες από το σώμα των Πεζοναυτών των ΗΠΑ για την αντικατάσταση των CH-53D αλλά και από το Ισραήλ. Και στις δύο περιπτώσεις η αρχική επιλογή ήταν το V-22 Osprey. Αυτές οι ενδείξεις οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η αναβολή της ημερομηνίας ένταξης σε υπηρεσία του νέου ελικοπτέρου οφείλεται σε προσπάθεια διατήρησης του προγράμματος του Osprey, το οποίο χάνει παραγγελίες και μάλιστα την πλέον σίγουρη εξαγωγική του.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ