Σε μια προσπάθεια να αποφύγουν την ακύρωση οι δύο εταιρίες υπέβαλλαν πρόταση για την διατήρηση εγγυημένης τιμής για τους κινητήρες αρχικής παραγωγής. Με αυτό τον τρόπο (και την αντίστοιχη αναμενόμενη κίνηση από πλευράς Pratt & Whitney) η κοινοπραξία θεωρεί ότι θα εξοικονομηθεί $1 δις τα επόμενα 5 χρόνια πριν την εκκίνηση του ανταγωνισμού ανάμεσα στους δύο κινητήρες με αποτέλεσμα τη διατήρηση του κόστους ανάπτυξης κάτω από το όριο των $2.9 δις που τέθηκε από την αρμόδια επιτροπή του Υπουργείου Άμυνας των ΗΠΑ.

Σε μια προσπάθεια να αποφύγουν την ακύρωση οι δύο εταιρίες υπέβαλλαν πρόταση για την διατήρηση εγγυημένης τιμής για τους κινητήρες αρχικής παραγωγής. Με αυτό τον τρόπο (και την αντίστοιχη αναμενόμενη κίνηση από πλευράς Pratt & Whitney) η κοινοπραξία θεωρεί ότι θα εξοικονομηθεί $1 δις τα επόμενα 5 χρόνια πριν την εκκίνηση του ανταγωνισμού ανάμεσα στους δύο κινητήρες με αποτέλεσμα τη διατήρηση του κόστους ανάπτυξης κάτω από το όριο των $2.9 δις που τέθηκε από την αρμόδια επιτροπή του Υπουργείου Άμυνας των ΗΠΑ.

Η κοινοπραξία δε συμφωνεί με αυτό το όριο, πιστεύοντας ότι αυτό θα κινηθεί στα $1.8 δις. Αν και το Πεντάγωνο των ΗΠΑ έχει προσπαθήσει 5 φορές να ακυρώσει την ανάπτυξη του F136 δε τα έχει καταφέρει ενώ και η νέα προσφορά δε φαίνεται να αλλάζει τη στάση του.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ