Η Νότιος Αφρική αποτελούσε πλήρη εταίρο του προγράμματος ανάπτυξης του μεταγωγικού αεροσκάφους Α400Μ, έχοντας παραγγείλει 8 μονάδες. Στα πλαίσια αυτής της εμπλοκής της δύο εταιρίες της χώρας συμμετείχαν στο σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την παραγωγή συγκεκριμένων τμημάτων του αεροσκάφους.

Η Νότιος Αφρική αποτελούσε πλήρη εταίρο του προγράμματος ανάπτυξης του μεταγωγικού αεροσκάφους Α400Μ, έχοντας παραγγείλει 8 μονάδες. Στα πλαίσια αυτής της εμπλοκής της δύο εταιρίες της χώρας συμμετείχαν στο σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την παραγωγή συγκεκριμένων τμημάτων του αεροσκάφους.

Πιο συγκεκριμένα, η Denel Saab Aerostructures είχε αναλάβει βασικά συστατικά για την δομική και αεροδυναμική ολοκλήρωση του αεροσκάφους με τα βασικότερα να είναι το κυψελοειδές άνω τμήμα της ατράκτου και τα αεροδυναμικά καλύματα των σημείων ένωσης πτερύγων/ατράκτου. Η δεύτερη εταιρία, η Aerosud, είχε αναλάβει κυρίως τμήματα του εσωτερικου αλλά  και τα ακροπτερύγια.

Η απόφαση της κυβέρνησης της Νοτίου Αφρικής να ακυρώσει την παραγγελία και να αποχωρήσει από το πρόγραμμα, πέρισυ, δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην παραγωγική διαδικασία του αεροσκάφους το οποίο έχει αντιμετωπίσει ήδη σοβαρές καθυστερήσεις και πριν μερικούς μήνες έφτασε στο χείλος της ακύρωσης. Η Airbus επιθυμεί να διεξάγει συνομιλίες με τη χώρα ώστε να επιβεβαιωθεί η προηγούμενη απόφαση της χώρας και να μπορέσει η εταιρία να μοιράσει το κατασκευαστικό έργο στους υπόλοιπους εταίρους του προγράμματος. Καθώς η Νότιος Αφρική δεν έχει αποφασίσει για τον αντικαταστάτη του Α400Μ και φυσικά παραμένουν οι ανάγκες για την προμήθεια ενός μεταγωγικου, η εταιρία ευελπιστεί ότι οι συνομιλίες θα έχουν αίσιο τέλος, αν και η καθυστέρηση που προκύπτει λόγω του Παγκοσμίου κυπέλλου ποδοσφαίρου σίγουρα δεν ευνοεί το πολύπαθο πρόγραμμα.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ