Ένα δις δολάρια θα κοστίσει μόνο η προετοιμασία της πρώτης βάσης F-35B
Ένα δισεκατομμύριο δολάρια εκτιμάται ότι θα κοστίσει η προετοιμασία του αεροναύσταθμου της Γιούμα, του Σώματος των Αμερικανών Πεζοναυτών για την υποδοχή και εξυπηρέτηση μαχητικών αεροσκαφών κάθετης από/προσγείωσης F-35B, σύμφωνα με ανακοίνωση του Σώματος...
Ένα δισεκατομμύριο δολάρια εκτιμάται ότι θα κοστίσει η προετοιμασία του αεροναύσταθμου της Γιούμα, του Σώματος των Αμερικανών Πεζοναυτών για την υποδοχή και εξυπηρέτηση μαχητικών αεροσκαφών κάθετης από/προσγείωσης F-35B, σύμφωνα με ανακοίνωση του Σώματος…
Ένα δισεκατομμύριο δολάρια εκτιμάται ότι θα κοστίσει η προετοιμασία του αεροναύσταθμου της Γιούμα, του Σώματος των Αμερικανών Πεζοναυτών για την υποδοχή και εξυπηρέτηση μαχητικών αεροσκαφών κάθετης από/προσγείωσης F-35B, σύμφωνα με ανακοίνωση του Σώματος.
Σύμφωνα με το σχέδιο αναβάθμισης της βάσης, μεταξύ άλλων θα πρέπει να αυξηθεί το προσωπικό της βάσης κατά 39%, οι επιχειρήσεις αεροδρομίου κατά 15% και η χρήση αεροδιαδρόμων.
Πέρα από αυτά, οι νέες υποδομές που θα απαιτηθούν για την υποστήριξη των μελλοντικών μαχητικών του Σώματος θα κοστίσουν σχεδόν ένα δισεκατομμύριο δολάρια. Το κόστος αυτό αν εγκριθεί, θα μοιραστεί σε περίοδο έξι ετών
Ο αεροναύσταθμος της Γιούμα, από όπου αυτήν την στιγμή επιχειρούν τα υπάρχοντα μαχητικά των Πεζοναυτών AV-8B Harrier II, επιλέχθηκε με περιβαλλοντικά κριτήρια ως ένας από τους πέντε υποψήφιους αεροναύσταθμους στην δυτική ακτή για την υποδοχή των νέων μαχητικών, καθώς λόγω του αυξημένου θορύβου των F-35B, είναι σημαντικό η βάση να βρίσκεται μακριά από αστικά κέντρα.
Σύμφωνα με την προτίμηση των Πεζοναυτών, στη Γιούμα θα πρέπει να εδρεύουν πέντε επιχειρησιακές μοίρες F-35B και μια μοίρα επιχειρησιακών δοκιμών και αξιολογήσεων. Επιπλέον έξι μοίρες θα εδρεύουν στον αεροναύσταθμο των Πεζοναυτών το Μίραμαρ της Καλιφόρνια.
Οι υπόλοιπες εναλλακτικές επιλογές για την υποδοχή των F-35B θα μοίραζαν διαφορετικά τις 12 αυτές μοίρες με αποτέλεσμα στην Γιούμα να τοποθετηθούν πιθανά από 2 έως 10 μοίρες, που δεν το επιθυμεί το Σώμα.
Σε κάθε περίπτωση, όπως υποστηρίζεται σε ανακοίνωση του Σώματος, τα τελευταία μαχητικά Harrier θα έχουν αποσυρθεί μέχρι το 2016, ενώ συνολικά 88 F-35B θα αντικαταστήσουν τα υφιστάμενα 56 Harrier που επιχειρούν από την βάση.
Προς το παρόν, το Σώμα αφουγκράζεται τις απόψεις της τοπικής κοινωνίας και προσπαθεί να συγκεντρώσει απόψεις και εντυπώσεις για τον αντίκτυπο, περιβαλλοντικό και όχι μόνο, της αναβάθμισης της βάσης στον τοπικό πληθυσμό. Η τελική απόφαση για την έγκριση του σχεδίου αναμένεται τον Δεκέμβρη από τον υφυπουργό των Ναυτικών.
Μόνο το κόστος των εργατοωρών για την κατασκευή της βάσης πάντως, υπολογίζεται σε 119,2 εκατομμύρια δολάρια.
Μεταξύ άλλων, προβλέπεται να κατασκευαστούν πέντε νέα υπόστεγα συντήρησης, συναφείς υποδομές υποστήριξης όπως σημεία πλυσίματος των αεροσκαφών, νέες ράμπες απογείωσης και νέα εγκατάσταση εξομοιωτή. Επιπλέον θα απαιτηθούν και άλλες μετατροπές σε αεροδιάδρομους, δρόμους, υποδομές επικοινωνιών και εγκαταστάσεις γενικής χρήσης.
Προβλέπεται επίσης και η κατασκευή ενός νέου βοηθητικού αεροδιαδρόμου στην περιοχή Barry M. Goldwater Range ανατολικά της βάσης, διότι ο υπάρχον βοηθητικός αεροδιάδρομος δεν μπορεί να υποστηρίξει προσομοιωμένες αποπροσγειώσεις F-35B σε κατάστρωμα αεροπλανοφόρου και θα απαξιωθεί πλέον, χρησιμοποιούμενος μόνο από ελικόπτερα.
Η αξία κατασκευής του νέου αεροδιαδρόμου μήκους 3 μιλίων φτάνει τα 157 εκατομμύρια δολάρια και θα διαθέτει επιφάνειες προσγείωσης αεροπλανοφόρων, νέο πύργο ελέγχου και μια περιοχή έκτασης ενός τετραγωνικού χιλιομέτρου για εκπαίδευση προσγείωσης σε δρόμους.
Σημειώνεται ότι το Σώμα ελπίζει να πετύχει αρχική επιχειρησιακή ικανότητα για τουλάχιστον 29 αεροσκάφη του τύπου μέχρι τον Δεκέμβρη του 2012.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr