Η ναυτική έκδοση του Gripen NG μόνο κατόπιν παραγγελίας
O επικεφαλής του προγράμματος του Gripen για τον διαγωνισμό MRCA ανακοίνωσε πως δε θα αναπτυχθεί ναυτική έκδοση του αεροσκάφους παρά μόνον αν ζητηθεί από κάποιον πελάτη.
O επικεφαλής του προγράμματος του Gripen για τον διαγωνισμό MRCA ανακοίνωσε πως δε θα αναπτυχθεί ναυτική έκδοση του αεροσκάφους παρά μόνον αν ζητηθεί από κάποιον πελάτη.
O επικεφαλής του προγράμματος του Gripen για τον διαγωνισμό MRCA ανακοίνωσε πως δε θα αναπτυχθεί ναυτική έκδοση του αεροσκάφους παρά μόνον αν ζητηθεί από κάποιον πελάτη.
Πιο συγκεκριμένα, ο κος Eddy de la Motte ανέφερε πως καθώς μέχρι τώρα η εξέλιξη του Gripen βασίστηκε στις απαιτήσεις του κύριου πελάτη, που δεν είναι άλλη από τη Σουηδική Αεροπορία, δεν αναπτύχθηκε και ούτε πρόκειται να αναπτυχθεί ναυτική έκδοση. Στην περίπτωση που το αεροσκάφος επιλεγεί από τη Βραζιλία ή την Ινδία και αυτές επιθυμούν να επιχειρεί από τα αεροπλανοφόρα που διαθέτουν ή θα αποκτήσουν στο μέλλον, τότε κάτι τέτοιο είναι εφικτό.
Οι τροποποιήσεις που απαιτούνται ώστε η βασική έκδοση του Gripen να δύναται να επιχειρεί από αεροπλανοφόρα είναι δευτερέυουσες, με μικρό κόστος και ρίσκο. Σε αυτές περιλαμβάνονται ενισχυμένα σκέλη προσγείωσης, μεγαλύτερα φρένα και γάντζο ανάσχεσης (τον οποίο το NG θα διαθέτει ούτως ή άλλως). Τα χαρακτηριστικά του Gripen είναι συμβατά με τις επιχειρήσεις από αεροπλανοφόρα, όπως δήλωσε ο κος Motte. Διαθέτει υψηλή ακρίβεια χειρισμού κατά την προσγείωση, υψηλούς ρυθμούς στους άξονες της πρόνευσης και του διατοιχισμού, έλεγχο στο ρυθμό καθόδου, ενισχυμένη άτρακτο και υψηλή αντιδιαβρωτική προστασία.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr