Η Northrop Grumman ανακοίνωσε πως το νέο radar με κεραία ενεργούς ηλεκτρονικής σάρωσης ξεπέρασε σε απόδοση τους αντικειμενικούς στόχους που είχαν τεθεί, όσον αφορά την ιχνηλάτιση μακράς ακτίνας κατά την πρώτη πτήση δοκιμής του συστήματος αποστολής του αεροσκάφους F-35.

Η Northrop Grumman ανακοίνωσε πως το νέο radar με κεραία ενεργούς ηλεκτρονικής σάρωσης ξεπέρασε σε απόδοση τους αντικειμενικούς στόχους που είχαν τεθεί, όσον αφορά την ιχνηλάτιση μακράς ακτίνας κατά την πρώτη πτήση δοκιμής του συστήματος αποστολής του αεροσκάφους F-35.

Η πτήση πραγματοποιήθηκε από το πρωτότυπο BF-4 και ξεπέρασε τα κριτήρια ιχνηλάτισης μακράς εμβέλειας που είχαν τεθεί καθώς πραγματοποίησε τη λειτουργία σε όλες τις διαθέσιμες διοπτεύσεις με εξαιρετική σταθερότητα. Μάλιστα, σύμφωνα με δηλώσεις αξιωματούχου της Northrop Grumman, το AN/APG-81 εντόπισε τους ιπτάμενους στόχους πριν το καταφέρουν τα F-16 και F-18 που λειτουργούσαν ως αεροσκάφη συνοδείας Σε επόμενες πτήσεις θα επιδειχθεί η δυνατότητα συνθετικής απεικόνισης του συστήματος που κρίνεται ουσίωδους σημασίας καθώς η κύρια αποστολή του F-35 και αυτή για την οποία σχεδιάστηκε και θα υπηρετεί στη USAF είναι η αέρος-εδάφους.

Το σύστημα στο αεροσκάφος δοκιμών φέρει το λογισμικό της έκδοσης Block 0.5 και ενσωματώνει το 60 του συνολικού κώδικα που θα φέρουν τα επιχειρησιακά radar.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ