Αστοχίες εξαρτημάτων του F-35B συχνότερα από το αναμενόμενο
Σύμφωνα με δηλώσεις του εκτελεστικού διευθυντή της Lockheed Martin κου Robert Stevens, εξαρτήματα της έκδοσης κάθετης από/προσγείωσης αστοχούν πολύ πιο συχνά απ' ότι αναμένεται.
Σύμφωνα με δηλώσεις του εκτελεστικού διευθυντή της Lockheed Martin κου Robert Stevens, εξαρτήματα της έκδοσης κάθετης από/προσγείωσης αστοχούν πολύ πιο συχνά απ’ ότι αναμένεται.
Σύμφωνα με δηλώσεις του εκτελεστικού διευθυντή της Lockheed Martin κου Robert Stevens, εξαρτήματα της έκδοσης κάθετης από/προσγείωσης αστοχούν πολύ πιο συχνά απ’ ότι αναμένεται.
Όπως έχει γίνει γνωστό το πρόγραμμα πτητικών δοκιμών έχει μείνει πίσω προκαλλώντας κρίσιμη καθυστέρηση. Επιπλέον καθυστερήσεις θα έχουν σημαντική επίπτωση στο πρόγραμμα εισαγωγής σε υπηρεσία του μαχητικού από το σώμα των πεζοναυτών. Ο εκτελεστικός διευθυντής της Lockheed Martin ανέφερε ότι φέτος πραγματοποιήθηκαν 74 πτήσεις του συγκεκριμένου μοντέλου, 21 λιγότερες απ’ ότι είχαν προγραμματιστεί, λόγω ακριβώς των προβλημάτων που παρουσιάστηκαν στα εξαρτήματα. Σε προηγούμενη αναφορά μας, είχαμε επισημάνει πως το αεροσκάφος έχει πραγματοποιήσει μόνο μια κάθετη από/προσγείωση λόγω προβλημάτων με τις θύρες του συστήματος ανύψωσης κάτι που είχε καθηλώσει του BF-1 για αρκετό χρόνο ώστε να συντηρηθεί. Ο κος Stevens προσδιόρισε τα προβλήματα σε ανεμιστήρα που ψύχει τον κινητήρα, και στους υδραυλικούς ενεργοποιητές των θυρών κατεύθυνσης της ώσης κάθετα. Επιπλέον, επεσήμανε πως βαλβίδες, διακόπτες και υποσυστήματα ισχύος εμφανίζονται αναξιόπιστα. Η εταιρία προσπαθεί -σε συνεργασία με τους προμηθευτές της- να επιλύσει τα προβλήματα.
Σε μια άλλη εξέλιξη που αφορά το πρόγραμμα του F-35, η υποεπιτροπή του Κογκρέσου ψήφισε με ψήφους 11-5, υπέρ της χρηματοδότησης του εναλλακτικού κινητήρα F-136 των General Electric και Rolls Royce.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr