Όσο παράδοξο κι αν φαίνεται, η ανάπτυξη των πρώτων κινεζικών
UAV οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στους Αμερικανούς. Τη δεκαετία του ’60, πολλά πρώιμα αμερικανικά UAV Ryan Firebee έπεσαν στο έδαφος του Βιετνάμ και της Κίνας, με αποτέλεσμα να αιχμαλωτιστούν, να αναλυθούν από τους Κινέζους επιστήμονες,
να αντιγραφούν και στη συνέχεια να εξοπλιστούν με κινεζικής
κατασκευής εξοπλισμό παρακολούθησης. Το πρώτο κινεζικό
UAV, με την επωνυμία WZ-5, μπήκε σε υπηρεσία στις αρχές
του 1980. Από τότε μέχρι σήμερα έχει μπει πολύ νερό στο
αυλάκι, με τις δεκάδες κινεζικές εταιρείες να έχουν αναπτύξει
πολλά αξιόλογα σχέδια UAV, ενώ συνεχίζουν να παρουσιάζουν
διάφορα μοντέλα, τα οποία στο μέλλον θα εξοπλίσουν τον κινεζικό στρατό και θα εισάγουν πολλές καινοτομίες.

Όσο παράδοξο κι αν φαίνεται, η ανάπτυξη των πρώτων κινεζικών
UAV οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στους Αμερικανούς. Τη δεκαετία του ’60, πολλά πρώιμα αμερικανικά UAV Ryan Firebee έπεσαν στο έδαφος του Βιετνάμ και της Κίνας, με αποτέλεσμα να αιχμαλωτιστούν, να αναλυθούν από τους Κινέζους επιστήμονες,
να αντιγραφούν και στη συνέχεια να εξοπλιστούν με κινεζικής
κατασκευής εξοπλισμό παρακολούθησης. Το πρώτο κινεζικό
UAV, με την επωνυμία WZ-5, μπήκε σε υπηρεσία στις αρχές
του 1980. Από τότε μέχρι σήμερα έχει μπει πολύ νερό στο
αυλάκι, με τις δεκάδες κινεζικές εταιρείες να έχουν αναπτύξει
πολλά αξιόλογα σχέδια UAV, ενώ συνεχίζουν να παρουσιάζουν
διάφορα μοντέλα, τα οποία στο μέλλον θα εξοπλίσουν τον κινεζικό στρατό και θα εισάγουν πολλές καινοτομίες.

Διαβάστε εδώ αναλυτικά για τα κινεζικά προγράμματα UAV.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ