Όχι και τόσο εγχώριο το Dhruv
Μια αναφορά του γενικού λογιστηρίου της Ινδίας θέτει σημαντικά ερωτήματα για την ανάπτυξη του εγχωρίως ανεπτυγμένου ελαφρού ελικοπτέρου πολλαπλών χρήσεων Dhruv.
Μια αναφορά του γενικού λογιστηρίου της Ινδίας θέτει σημαντικά ερωτήματα για την ανάπτυξη του εγχωρίως ανεπτυγμένου ελαφρού ελικοπτέρου πολλαπλών χρήσεων Dhruv.
Μια αναφορά του γενικού λογιστηρίου της Ινδίας θέτει σημαντικά ερωτήματα για την ανάπτυξη του εγχωρίως ανεπτυγμένου ελαφρού ελικοπτέρου πολλαπλών χρήσεων Dhruv.
Σύμφωνα με την αναφορά, ο στόχος της παραγωγής εγχωρίως ποσοστού 50% του ελικοπτέρου δεν επιτεύχθη. Συγκεκριμένα, το 90% των υλικών που χρησιμοποιούνται στην παραγωγή του Dhruv εισάγονται. Η αναφορά επισημαίνει πως η εταιρία παραγωγής του ελικοπτέρου HAL θα πρέπει να καταβάλλει έντονες προσπάθειες ώστε να επιτευχθεί ο προσχεδιασμένος στόχος του 50%.
Ως αίτια για αυτή την παραφωνία στην εγχώρια ανάπτυξη του ελικοπτέρου αναφέρεται η μη παγίωση της σχεδίασης. Αν και το πρωτότυπο της έκδοσης ALH έχει πετάξει ήδη από το 1992 δεν έχει καταστεί δυνατό να ικανοποιηθούν τα τεχνικά κριτήρια που έθεσαν οι υπηρεσίες άμυνας, τα οποία σημειωτέον έχουν αλλάξει αρκετές φορές με αποτέλεσμα να πραγματοποιούνται σημαντικές αλλαγές στη σχεδίαση. Επιπλέον, επισημαίνεται πως 74 ελικόπτερα που έχουν παραδοθεί επιχειρούν με περιορισμούς.
Η αναφορά αναφέρεται και στην καθυστέρηση ανάπτυξης του νέου κινητήρα Shakti και προτείνει την αποδοχή της έναρξης της παραγωγής σε σειρά μόνο αφού εγκριθεί η απόδοση του από τα όπλα και το υπουργείο Άμυνας.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr