Η Ρωσία υπέγραψε στρατιωτική συμφωνία με το Ισραήλ η οποία πιστεύεται ότι περιλαμβάνει την από κοινού ίδρυση εταιρείας κατασκευής UAV με κεφάλαιο 300 εκατ. δολαρίων. Η συμφωνία αυτή συμβαδίζει με την ρωσική θέση για απόκτηση της κατάλληλης τεχνολογίας ώστε η χώρα να μπορεί να πετύχει την εγχώρια παραγωγή αυτών των συστημάτων.

Η Ρωσία υπέγραψε στρατιωτική συμφωνία με το Ισραήλ η οποία πιστεύεται ότι περιλαμβάνει την από κοινού ίδρυση εταιρείας κατασκευής UAV με κεφάλαιο 300 εκατ. δολαρίων. Η συμφωνία αυτή συμβαδίζει με την ρωσική θέση για απόκτηση της κατάλληλης τεχνολογίας ώστε η χώρα να μπορεί να πετύχει την εγχώρια παραγωγή αυτών των συστημάτων.

Όπως δήλωσε ο Ρώσος υπουργός Άμυνας η Ρωσία θα αγοράσει αριθμό συστημάτων θα τα δοκιμάσει και θα εκτιμήσει ποια από αυτά καλύπτουν τις ανάγκες της. Μόλις αυτό πραγματοποιηθεί τότε τα ξεκινήσει η από κοινού με τους ισραηλινούς παραγωγή των συστημάτων στη Ρωσία. Η ρωσο-ισραηλινή συμφωνία υπογράφηκε στις αρχές του μήνα από τον ισραηλινό υπουργό Άμυνας Ehud Barak κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του στην Μόσχα.

Ήδη η Ρωσία έχει υπογράψει δύο συμφωνίες με την ισραηλινή εταιρεία ΙΑΙ για την απόκτηση δύο Bird Eye 400, 8 I-View 150 και δύο Searcher II. Τα συστήματα αυτά έχουν ήδη παραδοθεί ενώ 36 ακόμα αεροχήματα από την ίδια εταιρεία πρόκειται να παραδοθούν μέχρι το τέλος του χρόνου. Η συνολική αξία της δεύτερης παραγγελίας φτάνει τα 100 εκατ. δολάρια.

Ο επόμενος στόχος της Ρωσίας είναι η αγορά των UAV Heron. Το μόνο σημείο που προβληματίζει τους ισραηλινούς σε αυτή τη συνεργασία είναι οι σχέσεις της Ρωσίας με τους περιφερειακούς της εχθρούς. Η απόφαση της ισραηλινής κυβέρνησης για την προτεινόμενη συνεργασία θα ανακοινωθεί τους επόμενους μήνες.

Αν τελικά η ισραηλινή κυβέρνηση δεν δεχτεί την συγκεκριμένη ρωσοισραηλινή συνεργασία στον τομέα των UAV η ρωσική κυβέρνηση προτίθεται να εξετάσει τη συνεργασία της με την Γαλλία. Επισημαίνεται ότι η Ρωσία έχει ήδη δαπανήσει 172 εκατ. δολάρια για την ανάπτυξη ενός UAV από εγχώριες εταιρείες χωρίς όμως ικανοποιητικά αποτελέσματα.

Τα προβλήματα εντοπίστηκαν στα επίπεδα θορύβου του κινητήρα και στην αδυναμία σμίκρυνσης του μεγέθους των υποσυστημάτων του φορτίου που μπορούσε να φέρει το αερόχημα. Μία πρόσφατη εξέλιξη σε αυτό τον τομέα είναι η χρησιμοποίηση των κινητήρων της ουκρανικής Motor Sich στα αεροχήματα της ρωσικής εταιρείας Vega.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr  

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ