Δεύτερη φάση δοκιμών για το Su-34
Η δεύτερη φάση των δοκιμών αποδοχής του νέου επιθετικού αεροσκάφους Su-34 έχει αρχίσει με ευθύνη της κατασκευάστριας Sukhoi Aviation Holding Company και της Ρωσικής Αεροπορίας.
Η δεύτερη φάση των δοκιμών αποδοχής του νέου επιθετικού αεροσκάφους Su-34 έχει αρχίσει με ευθύνη της κατασκευάστριας Sukhoi Aviation Holding Company και της Ρωσικής Αεροπορίας.
Σύμφωνα με πηγές της βιομηχανίας κατά τη διάρκειας τριών ετών δεύτερη φάση των δοκιμών το αεροσκάφος θα δοκιμαστεί με νέα όπλα αέρος-αέρος και αέρος-εδάφους που θα επαυξήσουν τη μαχητική του αποτελεσματικότητα. Η πρώτη φάση των δοκιμών ολοκληρώθηκε με επιτυχία τον περασμένο Οκτώβριο γεγονός που επέτρεψε την έναρξη της παραγωγής σειράς στις εγκαταστάσεις της κοινοπραξίας κατασκευής αεροσκαφών στο Novosibirsk. Τα δύο πρώτα αεροσκάφη Su-34 παραδόθηκαν στη Ρωσική αεροπορία τον Δεκέμβριο του 2006, και σύμφωνα με τον προγραμματισμό η κοινοπραξία Novosibirsk θα παραδώσει μέχρι το 2010 18 αεροσκάφη του τύπου στο πλαίσιο του αρχικού τριετούς συμβολαίου παραγωγής. Στη συνέχεια ο μέσος ετήσιος ρυθμός παραγωγής θα κυμαίνεται μεταξύ οκτώ ως 10 αεροσκάφη. Κύρια χαρακτηριστικά του Su-34 είναι η δυνατότητα μεταφοράς μεγάλου οπλικού φορτίου κατευθυνόμενων όπλων, και η δυνατότητα εναέριου ανεφοδιασμού. Το αεροσκάφος έχει μέγιστο βάρος απογείωσης 38,240 κιλά, μέγιστο βάρος μεταφερόμενου φορτίου 8.000 κιλά, μέγιστη εμβέλεια (χωρίς εξωτερικές δεξαμενές ή ανεφοδιασμό εν πτήσει) 1.100 χιλιόμετρα, ύψος πτήσης 15.000 μέτρα, και μέγιστη ταχύτητα πτήσης (χωρίς αναρτημένα όπλα ) 1.400 χιλιομέτρα ανά ώρα σε χαμηλά και 1.900 χιλιόμετρα ανά ώρα σε μεγαλύτερα ύψη. Το πλήρωμα του είναι διμελές, και προωθείται από δύο κινητήρες AL-31F που αποδίδουν 12.500 κιλά ώσης έκαστος. Ο εσωτερικός οπλισμός του περιλαμβάνει ένα αυτόματο πυροβόλο των 30 χιλ. με αναχορηγία 150 βλημάτων, ενώ ποικιλία κατευθυνόμενων ή μη όπλων μπορεί μα μεταφερθεί σε 12 εξωτερικά σημεία ανάρτησης οπλισμού.