Και δεύτερη αλλαγή του χρονοδιαγράμματος ολοκλήρωσης του προγράμματος ανάπτυξης του F-35 μέσα σε ένα χρόνο σύμφωνα με πληροφορίες από τα αμερικανικά ΜΜΕ. Πιο συγκεκριμένα με δημοσίευμα του Bloomberg και του δημοσιογράφου Winslow Wheeler το πρόγραμμα ανάπτυξης του αεροσκάφους θα καθυστερήσει για ένα ακόμα χρόνο πέρα από την αρχική εκτίμηση που είχε ανακοινωθεί το Φεβρουάριο του 2010 και σύμφωνα με την οποία το αεροσκάφος θα παραδινόταν το Νοέμβριο του 2015 στην Αεροπορία των ΗΠΑ.

Και δεύτερη αλλαγή του χρονοδιαγράμματος ολοκλήρωσης του προγράμματος ανάπτυξης του F-35 μέσα σε ένα χρόνο σύμφωνα με πληροφορίες από τα αμερικανικά ΜΜΕ. Πιο συγκεκριμένα με δημοσίευμα του Bloomberg και του δημοσιογράφου Winslow Wheeler το πρόγραμμα ανάπτυξης του αεροσκάφους θα καθυστερήσει για ένα ακόμα χρόνο πέρα από την αρχική εκτίμηση που είχε ανακοινωθεί το Φεβρουάριο του 2010 και σύμφωνα με την οποία το αεροσκάφος θα παραδινόταν το Νοέμβριο του 2015 στην Αεροπορία των ΗΠΑ.

Έτσι με βάση τα νέα δεδομένα εκτιμάται ότι το αεροσκάφος F-35A θα είναι διαθέσιμο για την Αεροπορία των ΗΠΑ το Δεκέμβριο του 2016, ενώ το F-35B θα καθυστερήσει δύο με τρία χρόνια ακόμα. Οι λόγοι για αυτή την καθυστέρηση έχουν να κάνουν με προβλήματα που παρουσιάστηκαν κυρίως στην ανάπτυξη του λογισμικού. Ένα ακόμα στοιχεία για το αεροσκάφος είναι ότι το κόστος χρήσης και υποστήριξης του θα είναι 1,5 φορές υψηλότερο από το αντίστοιχο των αεροσκαφών που αντικαθιστά. Ουσιαστικά αυτό σημαίνει ότι το κόστος χρήσης και υποστήριξης του JSF θα είναι δύο φορές μεγαλύτερο από την αρχική εκτίμηση και 50% μεγαλύτερο από τις πλέον πρόσφατες εκτιμήσεις.

Οι αλλαγές αυτές στα δεδομένα αναφορικά με το αεροσκάφος αποτελούν προφανώς το αποτέλεσμα της Τεχνικής Έρευνας που πραγματοποίησε η υπηρεσία που ασχολείται με το πρόγραμμα ανάπτυξης του JSF και η οποία ξεκίνησε τον περασμένο Μάιο. Η συγκεκριμένη υπηρεσία διευθύνεται από το Ναύαρχο Dave Venlet και η ομάδα του υποστηρίζεται από το προσωπικό των διοικήσεων υλικού της Αεροπορίας και του Ναυτικού.

Όσον αφορά το κόστος ανάπτυξης θα αυξηθεί κατά 5 δις δολάρια (μία αύξηση 10% σε σχέση με το ποσό που έχει υπολογιστεί) με σοβαρές πιθανότητες να μειωθεί ο αριθμός των αεροσκαφών της αρχικής φάσης χαμηλού ρυθμού παραγωγής. Ο αρχικός σχεδιασμός πάντως του αμερικανικού Πενταγώνου περιελάμβανε την παραγγελία 45 αεροσκαφών για το οικονομικό έτος 2012, 71 για το 2013, 90 για το 2014 και 113 για το 2015.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ