Πολλά παράπονα έχουν οι Νοτιοκορεάτες από την ποιότητα των F-15K, τα οποία παραδόθηκαν τον Σεπτέμβριο του 2010 από την αμερικανική Boeing στην Αεροπορία της Νότιας Κορέας. Ήδη ένα εμφάνισε σοβαρές τεχνικές αστοχίες και ένα δεύτερο (από τα τρία συνολικά) έχει αρκετές δευτερεύουσες παρατηρήσεις. Υπεύθυνο θεωρείται το εργοστάσιο στο St. Louis του Ιλλινόϊς στο οποίο φαίνεται ότι ο ποιοτικός έλεγχος παρουσιάζει προβλήματα.

Υπενθυμίζεται ότι στο ίδιο εργοστάσιο θα κατασκευαστούν και τα F/A-18E/F Super Hornet, αν επιλεγούν από την Π.Α.  Στις 9 Σεπτεμβρίου πέταξαν προς την Νότια Κορέα τα τρία F-15K, από ένα σύνολο 21 αεροσκαφών, τα οποία αποτελούν και τη δεύτερη παρτίδα του τύπου που προμηθεύεται η Νότια Κορέα.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το τεχνικό προσωπικό της βάσης Daegu K2 στην Νότια Κορέα, όπου σταθμεύουν τα νέα αποκτήματα, ένα από τα μαχητικά έχει παρουσιάσει σοβαρή βλάβη στον κινητήρα, που προκλήθηκε από την είσοδο ξένων αντικειμένων χωρίς να δικαιολογείται η έκταση της βλάβης από το περιστατικό, καθώς και προβλήματα με το σύστημα καυσίμου αλλά και με το σύστημα πλοήγησης.

Ο κινητήρας Pratt & Whitney F100-PW-229 (EEP)  αντικαταστάθηκε με έναν νέο, και το αεροσκάφος θα περάσει εκ νέου τεχνικό έλεγχο. Ο κινητήρας για τα νοτιοκορεάτικα μαχητικά κατασκευάζεται από την Samsung, και αργότερα μεταφέρεται στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου στο St. Louis των Ηνωμένων Πολιτειών, για την τελική συναρμολόγηση.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ