1,5-2 χρόνια πίσω πάει το πρόγραμμα του νέου εναέριου τάνκερ των ΗΠΑ
To μεγαλύτερο πολιτικοβιομηχανικό θρίλερ στην πρόσφατη αεροναυπηγική ιστορία των ΗΠA, δεν φαίνεται ότι θα τελειώσει εύκολα: Η απόφαση για το πρόγραμμα του νέου εναέριου τάνκερ για την USAF, μετατέθηκε για τα μέσα προς τέλη του 2011, μόλις ένα χρόνο πριν τις εκλογές που θα κρίνουν την παραμονή ή όχι του Μ.Ομπάμα στην εξουσία. Για την πρώτη φάση του προγράμματος αξίας 40 δισεκατομμυρίων δολαρίων νικητής ήρθε καθαρά ένα ευρωπαϊκό γκρουπ, με το αεροσκάφος A330 ΜRTT της EADS, και εγχώριο συνεταίρο την Νόρθροπ, αλλά η Boeing δεν κατέθεσε τα όπλα και κατάφερε να ακυρώσει την απόφαση και να επαναξιολογηθεί το πρόγραμμα. Μετά τις πολλές καθυστερήσεις για την επιλογή του νέου εναέριου τάνκερ, αρχίζονται και εκφράζονται υπονοιες ότι το πρόβλημα είναι η χρηματοδότηση του προγράμματος, το οποίο πλέον αναμένεται να αναθεωρηθεί πλήρως μέσα στο 2011 με μειώσειςε του αρχικού προϋπολογισμού γι αυτό της τάξης του 15%. Κάτι αναμενόμενο μετά την μείωση του συνολικού αριθμού μαχητικών F-22Α τα οποία επρόκειτο να κατασκευαστούν (θα μείνουν στην 187 μονάδες), τα οποία και χρειάζονταν περισσότερα εναέρια τάνκερ προκειμένου να αντισταθμίσουν τον μικρό αριθμό τους (αρχικά υπολογιζόταν η κατασκευή 250 μονάδων)με την χρήση πολλαπλασιαστών ισχύος, όπως τα εναέρια τάνκερ. Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
To μεγαλύτερο πολιτικοβιομηχανικό θρίλερ στην πρόσφατη αεροναυπηγική ιστορία των ΗΠA, δεν φαίνεται ότι θα τελειώσει εύκολα: Η απόφαση για το πρόγραμμα του νέου εναέριου τάνκερ για την USAF, μετατέθηκε για τα μέσα προς τέλη του 2011, μόλις ένα χρόνο πριν τις εκλογές που θα κρίνουν την παραμονή ή όχι του Μ.Ομπάμα στην εξουσία.
Για την πρώτη φάση του προγράμματος αξίας 40 δισεκατομμυρίων δολαρίων νικητής ήρθε καθαρά ένα ευρωπαϊκό γκρουπ, με το αεροσκάφος A330 ΜRTT της EADS, και εγχώριο συνεταίρο την Νόρθροπ, αλλά η Boeing δεν κατέθεσε τα όπλα και κατάφερε να ακυρώσει την απόφαση και να επαναξιολογηθεί το πρόγραμμα.
Μετά τις πολλές καθυστερήσεις για την επιλογή του νέου εναέριου τάνκερ, αρχίζονται και εκφράζονται υπονοιες ότι το πρόβλημα είναι η χρηματοδότηση του προγράμματος, το οποίο πλέον αναμένεται να αναθεωρηθεί πλήρως μέσα στο 2011 με μειώσειςε του αρχικού προϋπολογισμού γι αυτό της τάξης του 15%. Κάτι αναμενόμενο μετά την μείωση του συνολικού αριθμού μαχητικών F-22Α τα οποία επρόκειτο να κατασκευαστούν (θα μείνουν στην 187 μονάδες), τα οποία και χρειάζονταν περισσότερα εναέρια τάνκερ προκειμένου να αντισταθμίσουν τον μικρό αριθμό τους (αρχικά υπολογιζόταν η κατασκευή 250 μονάδων)με την χρήση πολλαπλασιαστών ισχύος, όπως τα εναέρια τάνκερ.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr