Aντί για “κάτι σαν το Α400” η Ρωσία μπορεί να επιλέξει το ίδιο το Α400 ως νέο τακτικό μεταφορικό
Προβλήματα αντιμετωπίζει και το ανατολικό ομόλογο του Α400Μ, το An-70, αφού τόσο η Ουκρανία όσο και η Ρωσία σκέπτονται μήπως τελικά παύσει την ανάπτυξη του αεροσκάφους, αφού ήδη έχουν συμπληρωθεί 26 χρόνια από τότε που ξεκίνησε η ανάπτυξή του και ακόμα βρίσκεται στο στάδιο του πρωτοτύπου.
Προβλήματα αντιμετωπίζει και το ανατολικό ομόλογο του Α400Μ, το An-70, αφού τόσο η Ουκρανία όσο και η Ρωσία σκέπτονται μήπως τελικά παύσει την ανάπτυξη του αεροσκάφους, αφού ήδη έχουν συμπληρωθεί 26 χρόνια από τότε που ξεκίνησε η ανάπτυξή του και ακόμα βρίσκεται στο στάδιο του πρωτοτύπου.
Το αεροσκάφος ξεκίνησε να εξελίσσεται το 1984, αλλά προβλήματα στην χρηματοδότηση δεν επέτρεψαν να πετάξει πριν το 1995, οπότε και το πρωτότυπο συνετρίβη λόγω προβλήματος στην αντλία καύσίμων του νέου κινητήρτα D-27. Το 2006 η Ρωσία αποσύρθηκε από το σχέδιο, αλλά επέστρεψε το 2008 σε 50:50 εταιρική σχέση με την Ουκρανία, η οποία όμως τώρα δηλώνει ότι δεν έχει αρκετά κονδύλια.
Έτσι αλλιώς η ουκρανική Αεροπορία έχει μόλις δύο An-70 στην λίστα παραγγελίας, ενώ η ρωσική Αεροπορία έχει εκφράσει ανάγκες για 40 όμως δεν πιστεύει ότι το πρόγραμμα μπορεί να σταθεί, αφού υπάρχουν σκέψεις για προμήθεια δυτικού αεροσκάφους (το Α400 ενδιαφέρει πολύ την Ρωσία) και μέχρι τότε η στρατιωτική ηγεσία στη Ρωσία εξετάζει μια ανακαινισμένη έκδοση του An-124 Condor αντ ‘αυτού.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr