H Turbomeca παραδίδει 200 κινητήρες ΤΜ 333 2Β2 και 12 ΤΜ 333 2Μ2 στην Ινδία
Η γαλλική Turbomeca έχει μέχρι σήμερα παραδώσει περισσότεροι από 200 κινητήρες ΤΜ 333 2Β2 για ελικόπτερα Dhurv, και σύντομα θα αρχίσει να παραδίδει και άλλους 12 κινητήρες ΤΜ 322 2Μ2 για τα ελικόπτερα των τύπων Cheetan και Cheetal.
Η γαλλική Turbomeca έχει μέχρι σήμερα παραδώσει περισσότεροι από 200 κινητήρες ΤΜ 333 2Β2 για ελικόπτερα Dhurv, και σύντομα θα αρχίσει να παραδίδει και άλλους 12 κινητήρες ΤΜ 322 2Μ2 για τα ελικόπτερα των τύπων Cheetan και Cheetal.
Ως γνωστόν ως Cheetan και Cheetal ονομάζονται τα ινδικής κατασκευής ελικόπτερα Lama και Alouette II αντίστοιχα. Οι παραδόσεις των κινητήρων αυτών από τη γαλλική εταιρεία, η οποία είναι μέλος του ομίλου Safran, έχουν γίνει στο πλαίσιο συμφωνίας η οποία είχε υπογραφεί πριν από τέσσερα περίπου χρόνια, τον Ιανουάριο του 2003, μεταξύ των Turbomeca και HAL. Η συμφωνία αυτή προέβλεπε την παράδοση στην ινδική εταιρεία 300 κινητήρων τύπου ΤΜ 333 2Β2 για τα ελικόπτερα Dhurv και επιπρόσθετα τη δημιουργία εξειδικευμένου κέντρου συντήρησης, επισκευής και επιθεωρήσεων των κινητήρων αυτών στην Ινδία και σε εγκαταστάσεις της HAL. Σε ότι αφορά τους 12 κινητήρες ΤΜ 333 2Μ2 για τους παλαιότερους τύπους ελικοπτέρων Cheetan και Cheetal, αυτοί παραγγέλθηκαν μέσω ξεχωριστής συμφωνίας μεταξύ των δύο εταιρειών, η οποία υπογράφηκε πριν από λίγους μόλις μήνες, τα τέλη του 2006. Σημειώνεται ότι η πιστοποίηση του ΤΜ 333 2Μ2 βρίσκεται ως διαδικασία ακόμη σε εξέλιξη και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε λίγους μήνες από σήμερα. Οι δε παραδόσεις στην Ινδία θα ολοκληρωθούν στις αρχές του 2008. Άξιο αναφοράς είναι επίσης και το γεγονός ότι με την αντικατάσταση του θρυλικού κινητήρα Artuste στα ινδικής κατασκευής Lama και Alouette III, το ωφέλιμο φορτίο που μπορούν να μεταφέρουν έχει αυξηθεί λόγω της μεγαλύτερης ισχύος του ΤΜ 333 2Μ2, αλλά και λόγω της σαφώς χαμηλότερης κατανάλωσης του σε καύσιμο. Η πρώτη πτήση δοκιμής στην Ινδία, με τον νέο κινητήρα εγκατεστημένο, πραγματοποιήθηκε την 1η Φεβρουαρίου του 2003.