BAFO από την Boeing για τα 35 δισ. δολάρια του KC-X
Το τελευταίο της "χαρτί" παίζει η Boeing στον διαγωνισμό της Αεροπορία των ΗΠΑ, KC-X, τον μεγαλύτερο διαγωνισμό που έχει γίνει μέχρι σήμερα στον πλανήτη για εναέρια τάνκερ, καταθέτοντας την BAFO (Best And Final Offer) πριν μερικές ώρες.
Το τελευταίο της “χαρτί” παίζει η Boeing στον διαγωνισμό της Αεροπορία των ΗΠΑ, KC-X, τον μεγαλύτερο διαγωνισμό που έχει γίνει μέχρι σήμερα στον πλανήτη για εναέρια τάνκερ, καταθέτοντας την BAFO (Best And Final Offer) πριν μερικές ώρες.
Πιο συγκεκριμένα αναφέρει στην πρόταση ότι το αεροσκάφος που θα χρησιμοποιηθεί θα είναι ειδική έκδοση του Boeing 767, το οποίο καταναλώνει 24% λιγότερα καύσιμα σε σχέση με τον ανταγωνιστή του. Σε περίπτωση επιλογής του, οι Αμερικανοί φορολογούμενοι θα εξοικονομήσουν δεκάδες δισεκατομμύρια από τα καύσιμα μέσα στα επόμενα 40 χρόνια, θα στηριχθούν 50.000 Αμερικανικές θέσεις εργασίας και θα δοθεί υποκατασκευαστικό έργο σε πάνω από 800 προμηθευτές σε πάνω από 40 πολιτείες των ΗΠΑ.
Επιπλέον, αναφέρει ότι το αεροσκάφος υποστηρίζεται από μια μεγάλη ομάδα τεχνικών κι επιστημόνων, οι οποίοι είναι αποκλειστικά διαθέσιμοι για το πρόγραμμα, έτσι ώστε να προβούν σε οποιαδήποτε μετατροπή απαιτήσει ο πελάτης τους.
Ακόμη, τονίζεται το χαμηλό ρίσκο της πρότασης, που ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία με το Ρ-8 Poseidon που βασίζεται στο αεροσκάφος 737, την εμπειρία από την παραγωγή πάνω από 2.000 αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού και 1.000 αεροσκάφη 767. Επιπλέον, υπάρχει η εμπειρία κατασκευής των KC-135, των KC-10, των τεσσάρων KC-767 για τις Ιαπωνικές Δυνάμεις Αεράμυνας και άλλων τεσσάρων για την Ιταλική Πολεμική Αεροπορία.
Ο διαγωνισμός έχει έπαθλο 35 δισ. δολάρια (!) που αφορούν την κατασκευή συνολικά 179 αεροσκαφών. Τα μεγέθη είναι τεράστια και συνιστούν το ιδανικό κλίμα για μία σύγκρουση «τιτάνων» σε μια δύσκολη οικονομική περίοδο.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr