Νέο ραντάρ ενεργού ηλεκτρονικής σάρωσης για τις μελλοντικές εκδόσεις του Lynx
H Selex Sensors&Airborne Systems (Selex S&AS) υπέγραψε συμφωνία με την AgustaWestland για την ανάπτυξη ενός νέου αερομεταφερόμενου ραντάρ ενεργού ηλεκτρονικής σάρωσης, που θα εξοπλίσει τις μελλοντικές εκδόσεις του ελικοπτέρου Lynx.
H Selex Sensors&Airborne Systems (Selex S&AS) υπέγραψε συμφωνία με την AgustaWestland για την ανάπτυξη ενός νέου αερομεταφερόμενου ραντάρ ενεργού ηλεκτρονικής σάρωσης, που θα εξοπλίσει τις μελλοντικές εκδόσεις του ελικοπτέρου Lynx.
To νέο σύστημα που θα είναι πολλαπλών λειτουργικών διαμορφώσεων θα αντικαταστήσει το ραντάρ έρευνας επιφανείας που φέρουν οι παλαιότερες εκδόσεις του ελικοπτέρου, που βρίσκεται εδώ και δεκαετίες σε υπηρεσία στο Βρετανικό ναυτικό, τον Βρετανικό στρατό αλλά και σε δεκάδες άλλες δυνάμεις ανά τον κόσμο. Βάσει της συμφωνίας ύψους 20 εκατομμυρίων λιρών Αγγλίας που υπογράφηκε, το νέο ραντάρ θα αποτελεί έκδοση του Seaspray 7000E και θα χρησιμοποιεί τον ίδιο επεξεργαστή σημάτων με το ραντάρ Blue Κestrel που είναι εγκατεστημένο στα τρικινητήρια ελικόπτερα ΕΗ-101 Merlin του Βρετανικού Ναυτικού, εξασφαλίζοντας έτσι μεγάλο βαθμό ομοιοτυπίας για το τελευταίο. Όσο για την νέα έκδοση του ελικοπτέρου Lynx, θα περιλαμβάνει νέα βελτιωμένη άτρακτο, νέα ηλεκτρονικά θαλάμου διακυβέρνησης και αποστολής και νέους κινητήρες.