Η Thales αναλαμβάνει τη σύνταξη μελέτης για την ανάπτυξη νέου μη επανδρωμένου αεροσκάφους
Η γαλλική υπηρεσία αμυντικών προμηθειών και πιστοποιήσεων DGA, επέλεξε την Thales για την σύνταξη μίας νέας μελέτης, για την σχεδίαση και ανάπτυξη ενός μη επανδρωμένου αεροσκάφους με δυνατότητα κατακόρυφης από/προσγείωσης (VTOL-Vertical-Take Off&Landing) το οποίο θα μπορεί να αξιοποιηθεί επιχειρησιακά, τόσο από τον Γαλλικό Στρατό, όσο και από το Γαλλικό Ναυτικό, αφού εξαρχής θα καλύπτει τις βασικές επιχειρησιακές απαιτήσεις που έχουν θέσει.
Η γαλλική υπηρεσία αμυντικών προμηθειών και πιστοποιήσεων DGA, επέλεξε την Thales για την σύνταξη μίας νέας μελέτης, για την σχεδίαση και ανάπτυξη ενός μη επανδρωμένου αεροσκάφους με δυνατότητα κατακόρυφης από/προσγείωσης (VTOL-Vertical-Take Off&Landing) το οποίο θα μπορεί να αξιοποιηθεί επιχειρησιακά, τόσο από τον Γαλλικό Στρατό, όσο και από το Γαλλικό Ναυτικό, αφού εξαρχής θα καλύπτει τις βασικές επιχειρησιακές απαιτήσεις που έχουν θέσει.
Βάσει της συμφωνίας που έχει γίνει ομάδα τεχνικών και επιστημόνων της Thales θα συνεργαστεί στο πλαίσιο της σύνταξης της μελέτης με στελέχη και των δύο κλάδων των γαλλικών ενόπλων δυνάμεων, με σκοπό να καλυφθεί το σύνολο των επιχειρησιακών απαιτήσεων και προδιαγραφών, σημερινών και μελλοντικών, αλλά και να καθοριστούν οι επιδόσεις και η μεταφορική ικανότητα του συστήματος. Αξίζει να σημειωθεί ότι προκειμένου να περιοριστεί ο χρόνος και το κόστος ανάπτυξης του νέου κατακόρυφης απο/προσγείωσης UAV, η Thales έχει προτείνει να χρησιμοποιηθεί ως βάση για την σχεδίασή του, το κατακόρυφης απo/προσγείωσης Little Bird της αμερικανικής Boeing. Το Unmanned Little Bird (ULB) όπως είναι η πλήρης ονομασία του αμερικανικού συστήματος, είναι βασισμένο στο μικρό ελικόπτερο MD 530F και εισερχόμενο σε υπηρεσία, θα ονομάζεται Α/ΜΗ-6Μ Little Bird. Το συγκεκριμένο UAV έχει συμπληρώσει εκατοντάδες ώρες πτήσης στο πλαίσιο προγράμματος πτητικών δοκιμών και έχει εξελιχθεί σε σημείο αναφοράς στο χώρο των κατακόρυφης από/προσγείωσης μη επανδρωμένων αεροσκαφών.