Το EC145 Τ2 -το νεότερο μέλος της οικογένειας ελικοπτέρων της Eurocopter παρουσιάστηκε  επίσημα, στην έκθεση Heli-Expo 2011 που πραγματοποιείται στο Ορλάντο της Φλόριντα. Το EC 145 T2 συνιστά μια εξελιγμένη έκδοση του δημοφιλούς δικινητήριου ελικοπτέρου EC145 που ενσωματώνει νέους κινητήρες Arriel 2E, μαζί με ουραίο στροφείο Fenestron, αναβαθμισμένα κιβώτια ταχυτήτων για τα κύριο και το ουραίο στροφείο, καινοτόμα ψηφιακά ηλεκτρονικά συστήματα και αυτόματο πιλότο τεσσάρων αξόνων.

Το EC145 Τ2 -το νεότερο μέλος της οικογένειας ελικοπτέρων της Eurocopter παρουσιάστηκε  επίσημα, στην έκθεση Heli-Expo 2011 που πραγματοποιείται στο Ορλάντο της Φλόριντα. Το EC 145 T2 συνιστά μια εξελιγμένη έκδοση του δημοφιλούς δικινητήριου ελικοπτέρου EC145 που ενσωματώνει νέους κινητήρες Arriel 2E, μαζί με ουραίο στροφείο Fenestron, αναβαθμισμένα κιβώτια ταχυτήτων για τα κύριο και το ουραίο στροφείο, καινοτόμα ψηφιακά ηλεκτρονικά συστήματα και αυτόματο πιλότο τεσσάρων αξόνων.

Κατά τη διάρκεια του Heli-Expo η Eurocopter ανακοίνωσε επίσης συμφωνίες για συνολικά 17 ελικόπτερα από τέσσερις διεθνείς πελάτες, οι οποίοι σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν τα ελικόπτερα αυτά σε ιατρικές υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης (EMS) , εργασίες πετρελαίου και φυσικού αερίου κ.α.

Με τις παραδόσεις να ξεκινούν το 2013, το ελικόπτερο EC145 T2 θα προσφέρει σημαντικά βελτιωμένη απόδοση, αυξημένη ασφάλεια πτήσεων, βελτιωμένη επαφή μεταξύ χειριστή και μηχανήματος, βελτίωση συντήρησης και χαμηλότερο κόστος λειτουργίας. Το συγκεκριμένο μοντέλο ελικοπτέρου επωφελείται από την κληρονομιά του ελικοπτέρου EC145 της Eurocopter και του προκατόχου του, ελικοπτέρου BK117, που από κοινού έχουν καταγράψει περισσότερα από 2,8 εκατομμύρια πτητικών ωρών σε όλο τον κόσμο.

Η πιο ορατή αλλαγή που παρουσιάζει το ελικόπτερο EC145 Τ2 είναι η ενσωμάτωση του ουραίου με περίβλημα στροφείου Fenestron της Eurocopter, το οποίο αντικαθιστά το πρότυπο του ουραίου στροφείο δύο λεπίδων. Μερικά από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το Fenestron είναι τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας στο έδαφος όσο και κατά την πτήση, σε συνδυασμό με βελτιωμένη αποτελεσματικότητα του ελέγχου για την εξουδετέρωση ροπής, μείωση της ζήτησης ενέργειας κατά την πτήση προς τα εμπρός, και χαμηλότερα επίπεδα ήχου και δόνησης.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ