Πιστοποίηση του SLAM ER/2 στο Rafale ζητούν τα ΗΑΕ
Στα πλαίσια της προσπάθειας πώλησης του μαχητικού Rafale στα ΗΑΕ η γαλλική εταιρεία Dassault Aviation ανέλαβε την πιστοποίηση του βλήματος SLAM ER/2 της αμερικανικής εταιρείας Boeing στο γαλλικό αεροσκάφος μετά από απαίτηση της Αεροπορίας της Αραβικής χώρας. Το γαλλικό αεροπλάνο είναι πιστοποιημένο για τον πύραυλο AM-39 το οποίο όμως τα ΗΑΕ δεν επιθυμούν να αγοράσουν.
Στα πλαίσια της προσπάθειας πώλησης του μαχητικού Rafale στα ΗΑΕ η γαλλική εταιρεία Dassault Aviation ανέλαβε την πιστοποίηση του βλήματος SLAM ER/2 της αμερικανικής εταιρείας Boeing στο γαλλικό αεροσκάφος μετά από απαίτηση της Αεροπορίας της Αραβικής χώρας. Το γαλλικό αεροπλάνο είναι πιστοποιημένο για τον πύραυλο AM-39 το οποίο όμως τα ΗΑΕ δεν επιθυμούν να αγοράσουν.
Στα πλαίσια της προσπάθειας πώλησης του μαχητικού Rafale στα ΗΑΕ η γαλλική εταιρεία Dassault Aviation ανέλαβε την πιστοποίηση του βλήματος SLAM ER/2 της αμερικανικής εταιρείας Boeing στο γαλλικό αεροσκάφος μετά από απαίτηση της Αεροπορίας της Αραβικής χώρας. Το γαλλικό αεροπλάνο είναι πιστοποιημένο για τον πύραυλο AM-39 το οποίο όμως τα ΗΑΕ δεν επιθυμούν να αγοράσουν.
Ο λόγος που οι Άραβες επιθυμούν την ολοκλήρωση του αμερικανικού βλήματος στο γαλλικό αεροπλάνο έχει να κάνει με την εμβέλεια του η οποία φτάνει τα 290 χλμ γεγονός που τους επιτρέπει να μπορούν να πλήξουν στόχους στην ενδοχώρα του Ιράν. Η Αεροπορία των ΗΑΕ διαθέτει ένα στόλο από 79 F-16E/F Block 60 Desert Eagles, 62 Mirage 2000-9DAD/RAD τα οποία μπορούν να φέρουν εις πέρας αποστολές κρούσης.
Αν τελικά τα ΗΑΕ αγοράσουν το γαλλικό αεροπλάνο θα είναι η πρώτη ουσιαστικά εξαγωγική επιτυχία της γαλλικής εταιρείας. Η Dassault Aviation περιμένει την απάντηση της κυβέρνησης της Βραζιλίας για 36 μαχητικά αεροπλάνα, την κυβέρνηση της Λιβύης για 14 αεροπλάνα, την κυβέρνηση του Κουβέιτ, της Ελλάδας, της Ινδίας και της Ελβετίας για τα αντίστοιχα προγράμματα απόκτησης νέων μαχητικών.
Τον περασμένο Δεκέμβριο η γαλλική εταιρεία έχασε την παραγγελία των μέων μαχητικών στο Μαρόκο το οποίο αγόρασε 24 μαχητικά F-16.Ένας από τους λόγους που η γαλλική εταιρεία έχει αποτύχει να πωλήσει το αεροπλάνο μέχρι σήμερα είναι το ακριβό ευρώ σε σχέση με το δολάριο.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr