Ένα αεροσκάφος Airbus 380 της Emirates προερχόμενο από το Ντουμπάι κτυπήθηκε από κεραυνό κατά την διαδικασία της προσγείωσής του στο αεροδρόμιο Heathrow στη Βρετανία χωρίς ευτυχώς να παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα ούτε και το ίδιο το αεροσκάφος ούτε και για τους 500 περίπου επιβάτες του. Το παραπάνω βέβαια ίσως δεν αποτελούσε είδηση, καθώς τέτοια περιστατικά συμβαίνουν συχνά, δεν υπήρχε ένας Βρετανός φωτογράφος για να αποθανατίσει τη στιγμή αυτή σε βίντεο.

Ένα αεροσκάφος Airbus 380 της Emirates προερχόμενο από το Ντουμπάι κτυπήθηκε από κεραυνό κατά την διαδικασία της προσγείωσής του στο αεροδρόμιο Heathrow στη Βρετανία χωρίς ευτυχώς να παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα ούτε και το ίδιο το αεροσκάφος ούτε και για τους 500 περίπου επιβάτες του. Το παραπάνω βέβαια ίσως δεν αποτελούσε είδηση, καθώς τέτοια περιστατικά συμβαίνουν συχνά, δεν υπήρχε ένας Βρετανός φωτογράφος για να αποθανατίσει τη στιγμή αυτή σε βίντεο.

Ο Chris Dawson ανέφερε στην Daily Mail πως είδε τα στρώματα των νεφών να συγκεντρώνονται και θεώρησε πως ήταν μια καλή ευκαιρία να τραβήξει ένα βίντεο καθώς η περίπτωση δημιουργίας αστραπών ήταν μεγάλη. Στατιστικά πάντως κάθε αεροσκάφος αερογραμμής έχει υπολογιστεί πως δέχεται τουλάχιστον μια φορά το χρόνο ηλεκτρική εκκένωση που προέρχεται από κεραυνούς στον αέρα, αλλά τα περιθώρια ασφάλειας είναι τόσο μεγάλα που σπάνια δημιουργούνται προβλήματα.

Το αλουμίνιο με το οποίο είναι κατασκευασμένες οι άτρακτοι των αεροσκαφών, δρα ως καλός αγωγός του ηλεκτρισμού. Όταν ένας κεραυνός κτυπήσει ένα αεροσκάφος –σύνηθες σημείο εισόδου θεωρείται κάποιο σημείο που προεξέχει όπως η άκρη της πτέρυγας- το ρεύμα περιορίζεται στο εξωτερικό κέλυφος, χωρίς να επηρεάσει την εσωτερική δομή του και φυσικά τους επιβάτες. Εάν το αεροσκάφος συνεχίσει να πετά σε περιβάλλον φορτισμένο αρνητικά, τότε το ρεύμα διατρέχοντας την εξωτερική επιφάνεια  θα βγει από ένα άλλο σημείο συνήθως στην ουρά του.

/>

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr  

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ