Μελέτη για μετατροπή του C-295 σε ιπτάμενο ραντάρ πραγματοποιεί η Airbus Military
Μία ενδιαφέρουσα πρόταση μετατροπής του γνωστού αεροσκάφους C-295 σε ιπτάμενο ραντάρ δοκιμάζει αυτή την περίοδο η εταιρεία Airbus Military στην Ισπανία. Το αεροσκάφος θα εξοπλιστεί με ένα διηλεκτρικό θόλο διαμέτρου 6 μέτρων ο οποίος θα φιλοξενεί το ραντάρ. Οι δοκιμές θα διαρκέσουν 3 μήνες και οι πτητικές δοκιμές θα ξεκινήσουν τον Ιούνιο. Σκοπός του προγράμματος είναι να ελεχτεί η αεροδυναμική συμπεριφορά του συστήματος, καθώς και οι αναγκαίες αλλαγές στην άτρακτο και στο σύστημα ψύξης του αεροσκάφους. Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από την εταιρεία και ξεκίνησε στο δεύτερο μισό του 2010. Μέχρι στιγμής έχουν πραγματοποιηθεί οι δοκιμές υπό κλίμακα σε αεροδυναμική σήραγγα στην Ολλανδία. Το νέο ιπτάμενο ραντάρ προβλέπεται να έχει έξι σταθμούς εργασίας και αυτονομία 7-8 ώρες. Οι μελέτες αυτές σύμφωνα με την εταιρεία θα μπορούσαν να ανοίξουν το δρόμο για την υλοποίηση ενός αντίστοιχου προγράμματος με τα αεροσκάφη Α310 και Α320. Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Μία ενδιαφέρουσα πρόταση μετατροπής του γνωστού αεροσκάφους C-295 σε ιπτάμενο ραντάρ δοκιμάζει αυτή την περίοδο η εταιρεία Airbus Military στην Ισπανία. Το αεροσκάφος θα εξοπλιστεί με ένα διηλεκτρικό θόλο διαμέτρου 6 μέτρων ο οποίος θα φιλοξενεί το ραντάρ.
Οι δοκιμές θα διαρκέσουν 3 μήνες και οι πτητικές δοκιμές θα ξεκινήσουν τον Ιούνιο. Σκοπός του προγράμματος είναι να ελεχτεί η αεροδυναμική συμπεριφορά του συστήματος, καθώς και οι αναγκαίες αλλαγές στην άτρακτο και στο σύστημα ψύξης του αεροσκάφους.
Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από την εταιρεία και ξεκίνησε στο δεύτερο μισό του 2010. Μέχρι στιγμής έχουν πραγματοποιηθεί οι δοκιμές υπό κλίμακα σε αεροδυναμική σήραγγα στην Ολλανδία.
Το νέο ιπτάμενο ραντάρ προβλέπεται να έχει έξι σταθμούς εργασίας και αυτονομία 7-8 ώρες. Οι μελέτες αυτές σύμφωνα με την εταιρεία θα μπορούσαν να ανοίξουν το δρόμο για την υλοποίηση ενός αντίστοιχου προγράμματος με τα αεροσκάφη Α310 και Α320.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr