H Bell ανακοίνωσε ότι το V-22 που χρησιμοποιείται από το 1998 για τη διενέργεια δοκιμών εφαρμογής δυναμικών φορτίσεων για την προσομοίωση κύκλων λειτουργίας (απογείωση, πτήση, προσγείωση) συμπλήρωσε 20.000 εξομοιωμένες ώρες πτήσης.

Ο αριθμός αυτός επιτεύχθηκε τα τέλη του περασμένου Φεβρουαρίου. Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της αεροπορίας που συμπληρώνεται ένας τόσο μεγάλος αριθμός ωρών στατικών δοκιμών σε αεροσκάφος κλίνοντος στροφείου (Tiltrotor). H μικτή ομάδα των τεχνικών και επιστημόνων των Bell και Boeing που συνεργάζονται στο πρόγραμμα ανάπτυξης και παραγωγής του V-22, πραγματοποίησε στο ίδίο χρονικό διάστημα (από τον Ιούνιο του 1998 μέχρι το Μάρτιο του 2007 δηλαδή) 60.000 προσομοιώσεις πτήσεων στις οποίες περιλήφθηκαν απογειώσεις και απογειώσεις, αιωρήσεις και ελιγμοί του αεροσκάφους ως ελικόπτερο αλλά και αεροπλάνο, καλύπτοντας το διπλάσιο όριο ζωής των μηχανισμών και των επιφανειών ελέγχου, αλλά και της ευαίσθητης δομής της οπίσθιας ατράκτου. Πολύ σύντομα το πρόγραμμα των στατικών δοκιμών του αεροσκάφους θα περάσει σε μία νέα φάση κατά την οποία θα συμπληρωθούν 30.000 εξομοιωμένες ώρες πτήσης με την εφαρμογή 18 εκατομμυρίων διαφορετικών συνδυασμών δυναμικών φορτίσεων. Η πολυπλοκότητα στην διαδικασία στο κλίνοντος στροφείου V-22, οφείλεται στο ότι το αεροσκάφος πρέπει να υποστεί δομικές και μηχανικές καταπονήσεις με την μορφή που αυτές έχουν σε ελικόπτερα αλλά και αεροπλάνα. Η πλατφόρμα στην οποία διεξάγονται οι στατικές δοκιμές έχει συνολικό βάρος 250.000 λιβρών. Περιλαμβάνει δε 127 κυλίνδρους εφαρμογής φορτίων, οι οποίοι ελέγχονται μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή, καθώς και 418 αισθητήρες για την καταγραφή των φορτίσεων και της συμπεριφοράς των τμημάτων στα οποία αυτές ασκούνται. Οι καλωδιώσεις που περιλαμβάνει έχουν συνολικό μήκος 5,25 μιλίων, ενώ οι σωληνώσεις υδραυλικού έχουν συνολικό μήκος δύο μιλίων. 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ