Παρίσι-Τόκιο όσο Αθήνα-Πύργος!
Η EADS παρουσίασε το νέο αεροσκάφος – πύραυλο που θα μπορεί να καλύπτει την απόσταση Παρίσι – Τόκυο σε 2,5 ώρες. Το αεροσκάφος ονομάζεται «Υπερηχητική Μεταφορά Μηδενικών Εκπομπών» (ZEHST – Zero Emission Hypersonic Transportation) και υπολογίζεται ότι θα είναι πλήρως αξιοποιήσιμο μέχρι το 2050. Σύμφωνα με τον αρχιμηχανικό της εταιρείας, το αεροσκάφος θα έχει πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων, θα μεταφέρει 50 έως 100 επιβάτες και θα χρησιμοποιεί για την απογείωση του κινητήρες που θα έχουν ως καύσιμο τη βιομάζα. Όταν θα φτάνει σε μεγαλύτερο ύψος, θα τίθενται σε λειτουργία οι πυραυλοκινητήρες του. Οι τελευταίοι θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο το υδρογόνο και το οξυγόνο, με το κατάλοιπο της καύσης να είναι το νερό. Έτσι το αεροσκάφος θα φτάνει σε υψόμετρο 32.000 μέτρων (96.000 ποδών), δηλαδή στη στρατόσφαιρα, έναντι των 10 χλμ (35.000 ποδών) περίπου που φτάνουν τα σημερινά αεροσκάφη. Για την προσγείωση θα ακολουθείται η αντίστροφη διαδικασία, που θα είναι το σβήσιμο των πυραυλοκινητήρων και η έναρξη καθόδου προς τη Γη, για να τεθούν σε λειτουργία αργότερα οι κινητήρες βιομάζας. Στο πρόγραμμα θα συμμετέχει και η Ιαπωνία, χρησιμοποιώντας ήδη υπάρχουσα τεχνολογία για την ανάπτυξη του πρωτότυπου που αναμένεται να είναι έτοιμο το 2020 περίπου. Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Η EADS παρουσίασε το νέο αεροσκάφος – πύραυλο που θα μπορεί να καλύπτει την απόσταση Παρίσι – Τόκυο σε 2,5 ώρες. Το αεροσκάφος ονομάζεται «Υπερηχητική Μεταφορά Μηδενικών Εκπομπών» (ZEHST – Zero Emission Hypersonic Transportation) και υπολογίζεται ότι θα είναι πλήρως αξιοποιήσιμο μέχρι το 2050.
Σύμφωνα με τον αρχιμηχανικό της εταιρείας, το αεροσκάφος θα έχει πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων, θα μεταφέρει 50 έως 100 επιβάτες και θα χρησιμοποιεί για την απογείωση του κινητήρες που θα έχουν ως καύσιμο τη βιομάζα. Όταν θα φτάνει σε μεγαλύτερο ύψος, θα τίθενται σε λειτουργία οι πυραυλοκινητήρες του.
Οι τελευταίοι θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο το υδρογόνο και το οξυγόνο, με το κατάλοιπο της καύσης να είναι το νερό. Έτσι το αεροσκάφος θα φτάνει σε υψόμετρο 32.000 μέτρων (96.000 ποδών), δηλαδή στη στρατόσφαιρα, έναντι των 10 χλμ (35.000 ποδών) περίπου που φτάνουν τα σημερινά αεροσκάφη.
Για την προσγείωση θα ακολουθείται η αντίστροφη διαδικασία, που θα είναι το σβήσιμο των πυραυλοκινητήρων και η έναρξη καθόδου προς τη Γη, για να τεθούν σε λειτουργία αργότερα οι κινητήρες βιομάζας.
Στο πρόγραμμα θα συμμετέχει και η Ιαπωνία, χρησιμοποιώντας ήδη υπάρχουσα τεχνολογία για την ανάπτυξη του πρωτότυπου που αναμένεται να είναι έτοιμο το 2020 περίπου.
Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr