Δοκιμαστές χειριστές της Lockheed Martin, της αμερικανικής Αεροπορίας,  του σώματος των Αμερικανών Πεζοναυτών και της BAE Systems περιγράφουν τις εντυπώσεις τους γύρω από τις δοκιμές που έχουν πραγματοποιήσει με το αεροσκάφος και πόσο έχουν προχωρήσει στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του.

Δοκιμαστές χειριστές της Lockheed Martin, της αμερικανικής Αεροπορίας,  του σώματος των Αμερικανών Πεζοναυτών και της BAE Systems περιγράφουν τις εντυπώσεις τους γύρω από τις δοκιμές που έχουν πραγματοποιήσει με το αεροσκάφος και πόσο έχουν προχωρήσει στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του.

Όπως εξηγεί ο Bill Gigliotti δοκιμαστής πιλότος για τη Lockheed Martin οι δοκιμές που διεξάγονται αυτό τον καιρό αφορούν τη λειτουργία του οπλικού συστήματος κατά τη διάρκεια της πτήσης στις εκδόσεις Α (για την αμερικανική Αεροπορία) και Β (Πεζοναύτες, βρετανικό Ναυτικό) ενώ σύντομα πρόκειται  να  ξεκινήσουν για την έκδοση C του αμερικανικού Ναυτικού.

Ο Peter Κosogorin δοκιμαστής χειριστής για τη BAE Systems περιγράφει πως το παρών οι δοκιμές για την έκδοση Β αφορούν τη δυνατότητα κάθετης απο/προσγείωσης ενώ πολύ σύντομα θα ξεκινήσουν και οι πρώτες δοκιμές επί καταστρώματος σκάφους LHD )για τους αμερικανούς Πεζοναύτες) όπως και η δυνατότητα επιχειρήσεων από αεροπλανοφόρα για το βρετανικό Ναυτικό.

Ένα ακόμη σημείο που γίνεται ιδιαίτερη νύξη από τον Al Norman δοκιμαστή πιλότο της Lockheed Martin είναι άριστη η Αντίληψη της Περιβάλλουσας Κατάστασης (SA) που έχουν οι χειριστές του F-35 χάρις τόσο στους προηγμένους αισθητήρες όσο και στην απλότητα παρουσίασης τους μέσα στο πιλοτήριο.

Τέλος όπως αναφέρει ο Doc Nelson αλλά και ο Peter Κosogorin ένα από τα κυριότερα πλεονεκτήματα του αεροσκάφους είναι η απλότητα χειρισμού του αεροσκάφους και χειριστές που έχουν μόλις αποφοιτήσει από τις αεροπορικές ακαδημίες και επιχειρούν να πετάξουν με το F-35 για πρώτη φορά εξοικειώνονται αμέσως με το αεροσκάφος, ενώ το F-35 αποδεικνύεται να είναι κατά πολύ απλούστερο στο χειρισμό του από τα εκπαιδευτικά αεροσκάφη που πετούσαν μόλις πριν.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ