Το 2013 η πρώτη δοκιμαστική πτήση του στρατιωτικού μεταγωγικού An-178
Η εταιρεία Antonov επιβεβαίωσε τα σχέδια της να ξεκινήσει τις πτητικές δοκιμές του μεταγωγικού An-178 το 2013. Σκοπός της εταιρείας είναι η διεκδίκηση ενός μεριδίου από την αγορά των στρατιωτικών μεταγωγικών η οποία κυριαρχείται από τα αεροσκάφη C-27J και C-130J. Το νέο δικινητήριο τζέτ μεταγωγικό θα αποτελέσει έκδοση του γνωστού επιβατηγού An-158. Το νέο αεροσκάφος βρίσκεται στο στάδιο της σχεδίασης και θα διαθέτει μία ράμπα φορτωεκφόρτωσης στο πίσω μέρος της ατράκτου. Σύμφωνα με την εταιρεία το μέγιστο μεταφερόμενο φορτίο του αεροσκάφους θα είναι 18 τόνοι αν και κατά την έκθεση αεροπορικού υλικού στο Παρίσι οι αρμόδιοι της εταιρείας ενημέρωναν τους ενδιαφερόμενους με φυλλάδια όπου σύμφωνα με αυτό το μεταφερόμενο φορτίο θα είναι 15 τόνοι. Πάντως οι κοντινότεροι ανταγωνιστές του An-178 είναι το αεροσκάφος KC-390 και το υπό ανάπτυξη μεταγωγικό των εταιρειών Hindustan Aeronautics/United Aircraft. Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Η εταιρεία Antonov επιβεβαίωσε τα σχέδια της να ξεκινήσει τις πτητικές δοκιμές του μεταγωγικού An-178 το 2013. Σκοπός της εταιρείας είναι η διεκδίκηση ενός μεριδίου από την αγορά των στρατιωτικών μεταγωγικών η οποία κυριαρχείται από τα αεροσκάφη C-27J και C-130J.
Το νέο δικινητήριο τζέτ μεταγωγικό θα αποτελέσει έκδοση του γνωστού επιβατηγού An-158. Το νέο αεροσκάφος βρίσκεται στο στάδιο της σχεδίασης και θα διαθέτει μία ράμπα φορτωεκφόρτωσης στο πίσω μέρος της ατράκτου. Σύμφωνα με την εταιρεία το μέγιστο μεταφερόμενο φορτίο του αεροσκάφους θα είναι 18 τόνοι αν και κατά την έκθεση αεροπορικού υλικού στο Παρίσι οι αρμόδιοι της εταιρείας ενημέρωναν τους ενδιαφερόμενους με φυλλάδια όπου σύμφωνα με αυτό το μεταφερόμενο φορτίο θα είναι 15 τόνοι.
Πάντως οι κοντινότεροι ανταγωνιστές του An-178 είναι το αεροσκάφος KC-390 και το υπό ανάπτυξη μεταγωγικό των εταιρειών Hindustan Aeronautics/United Aircraft.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr