Στις 9 Μαΐου η Sikorsky ανακοίνωσε επίσημα τους τέσσερις υποκατασκευαστές οι οποίοι θα αναλάβουν σε συνεργασία με αυτή τη σχεδίαση και κατασκευή της ατράκτου της νέας έκδοσης του βαρέως μεταφορικού ελικοπτέρου CH-53, του CH-53K Super Stallion.

Η Aurora Flight Sciences θα αναλάβει τη σχεδίαση και κατασκευή του τμήματος στο οποίο προσαρμόζεται ο ιστός και ο μηχανισμός κίνησης του κύριου στροφείου, η EDO Corporation τη σχεδίαση και κατασκευή του τμήματος εγκατάστασης του ουραίου στροφείου, η GKN Aerospace θα αναλάβει το τμήμα της ουραίας ατράκτου και η Spirit AeroSystems τη σχεδίαση και κατασκευή του τμήματος της καμπίνας του ελικοπτέρου που φυσικά περιλαμβάνει και το χώρο του πιλοτηρίου. Η επιλογή των τεσσάρων αυτών εταιρειών από τη Sikorsky έγινε μετά από μία 12μηνη διαδικασία αξιολόγησης των δυνατοτήτων και των οικονομικών προσφορών πολλών εταιρειών. Οι δραστηριότητες και των τεσσάρων υποκατασκευστών θα εξελίσσονται σε συνεργασία με το Κέντρο Ανάπτυξης Βαρέων Ελικοπτέρων που δημιούργησε και άρχισε να λειτουργεί πρόσφατα η Sikorsky.

Σημειώνεται ότι στην κατασκευή της ατράκτου του νέου CH-53K θα γίνει εκτεταμένη χρήση σύνθετων υλικών και κραμάτων τιτανίου, ενώ θα υιοθετηθούν και εντελώς νέες μέθοδοι συναρμολόγησης με στόχο τον περιορισμό του βάρους της κατασκευής, κάτι που θα έχει ως άμεσο αποτέλεσμα την αύξηση του ωφέλιμου φορτίου που θα μπορεί να μεταφερθεί, αλλά και την κατακόρυφη βελτίωση των επιδόσεων σε σύγκριση με το CH-53E που το –Κ θα αντικαταστήσει στις τάξεις των Πεζοναυτών των ΗΠΑ. Υπενθυμίζεται ότι το ωφέλιμο φορτίο που θα μπορεί να μεταφέρει το CH-53K, θα είναι διπλάσιο σχεδόν από το αντίστοιχο του –Ε, φτάνοντας τις 28.000 λίβρες περίπου (14 κατά προσέγγιση τόνοι), ενώ το μέγιστο μικτό βάρος θα αυξηθεί από τις 72.500 στις 84.700 λίβρες.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ