Τον κινητήρα V2500-E5 της IAE επέλεξε η Embraer για το μεταγωγικό αεροσκάφος KC-390
Η Embraer επέλεξε τον κινητήρα turbofan V2500-E5 της εταιρείας International Aero Engines (IAE) για το υπό ανάπτυξη στρατιωτικό μεταγωγικό αεροσκάφος KC-390. Η εταιρεία IAE αποτελεί το αποτέλεσμα της συνεργασίας των εταιρειών Pratt & Whitney, Rolls-Royce, MTU και Japan Aero Engines. Ο νέος κινητήρας μπορεί να αποδώσει ώση 30,000lb και αποτελείο το τελευταίο μέλος της οικογένειας κινητήρων V2500 η οποία περιλαμβάνει τις εκδόσεις A1, A5 και D5. Η έκδοση V2500-E5 δεν θα απαιτήσει τροποποιήσεις παρά μόνο μερικές μικρές αλλαγές ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από αεροσκάφος στρατιωτικών προδιαγραφών. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της ανάπτυξης του νέου μεταγωγικού οι νέοι κινητήρες δοκιμών θα πρέπει να παραδοθούν στην Embraer από την ΙΑΕ το 2013 και η κανονική τους παραγωγή θα πρέπει να ξεκινήσει το 2015. Ο χαμένος της διαδικασίας επιλογής ήταν ο κινητήρας CFM56. Η βραζιλιάνικη εταιρεία με την επιλογή του κινητήρα ολοκλήρωσε την διαδικασία προσδιορισμού των προμηθευτών της και μπορεί να προχωρήσει στην κατασκευή των πρωτοτύπων. Υπενθυμίζεται ότι η Αεροπορία της Βραζιλίας έχει δεσμευτεί να αγοράσει 28 αεροσκάφη ενώ υπάρχουν δεσμεύσεις για ακόμα 32 αεροσκάφη από πέντε ακόμα χώρες. Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Η Embraer επέλεξε τον κινητήρα turbofan V2500-E5 της εταιρείας International Aero Engines (IAE) για το υπό ανάπτυξη στρατιωτικό μεταγωγικό αεροσκάφος KC-390. Η εταιρεία IAE αποτελεί το αποτέλεσμα της συνεργασίας των εταιρειών Pratt & Whitney, Rolls-Royce, MTU και Japan Aero Engines.
Ο νέος κινητήρας μπορεί να αποδώσει ώση 30,000lb και αποτελείο το τελευταίο μέλος της οικογένειας κινητήρων V2500 η οποία περιλαμβάνει τις εκδόσεις A1, A5 και D5. Η έκδοση V2500-E5 δεν θα απαιτήσει τροποποιήσεις παρά μόνο μερικές μικρές αλλαγές ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από αεροσκάφος στρατιωτικών προδιαγραφών.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της ανάπτυξης του νέου μεταγωγικού οι νέοι κινητήρες δοκιμών θα πρέπει να παραδοθούν στην Embraer από την ΙΑΕ το 2013 και η κανονική τους παραγωγή θα πρέπει να ξεκινήσει το 2015. Ο χαμένος της διαδικασίας επιλογής ήταν ο κινητήρας CFM56.
Η βραζιλιάνικη εταιρεία με την επιλογή του κινητήρα ολοκλήρωσε την διαδικασία προσδιορισμού των προμηθευτών της και μπορεί να προχωρήσει στην κατασκευή των πρωτοτύπων. Υπενθυμίζεται ότι η Αεροπορία της Βραζιλίας έχει δεσμευτεί να αγοράσει 28 αεροσκάφη ενώ υπάρχουν δεσμεύσεις για ακόμα 32 αεροσκάφη από πέντε ακόμα χώρες.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr