H ουγγρική Αεροπορία δεν πέτυχε να πουλήσει τα MiG-29 λόγω εξωφρενικών απαιτήσεων
Η υψηλή τιμή την οποία ζητούσε το ουγγρικό υπουργείο Άμυνας οδήγησε στην μη προσέλευση υποψήφιων αγοραστών σε ένα από τα πιο δημοφίλή διεθνώς μαχητικά. Έτσι εν τέλει στέφθηκε με ολική αποτυχία η διάθεση στη διεθνή αγορά των έξι μονοθέσιων μαχητικων τύπου MiG-29B και άλλων δύο διθέσια MiG-29UB κατασκευής 1987. Το ελάχιστο ποσό που ζητούσαν για τα μονοθέσια αεροσκάφη οι Ούγγροι ήταν μόλις 16 εκατομμύρια δολάρια (!) και για τα δυο διθέσια περίπου τρία εκατομμύρια ευρώ, όταν η τιμή για καινούργια MiG-29Β κυμαίνεται μεταξύ 23 και 27 εκατομμυρίων δολαρίων, με νέο ραντάρ, συστήματα αυτοπροστασίας κλπ. Οι Ρώσοι π.χ. πουλάνε παλαιά, πλήρως εκσυγχρονισμένα Mig-29 με 12 εκατ. δολάρια. Μια λογική τιμή θα ήταν τα 7-8 εκατ. δολάρια το ένα. Αντίθετα οι Ούγγροι κατόρθωσαν να πουλήσουν 20 κινητήρες RD-33 χωρίς να έχει ανακοινωθεί μέχρι στιγμής ο αγοραστής. Στη διεθνή αγορά η τιμή του συγκεκριμένου κινητήρα ανέρχεται στα δύο περίπου εκατομμύρια δολάρια. Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Η υψηλή τιμή την οποία ζητούσε το ουγγρικό υπουργείο Άμυνας οδήγησε στην μη προσέλευση υποψήφιων αγοραστών σε ένα από τα πιο δημοφίλή διεθνώς μαχητικά. Έτσι εν τέλει στέφθηκε με ολική αποτυχία η διάθεση στη διεθνή αγορά των έξι μονοθέσιων μαχητικων τύπου MiG-29B και άλλων δύο διθέσια MiG-29UB κατασκευής 1987.
Το ελάχιστο ποσό που ζητούσαν για τα μονοθέσια αεροσκάφη οι Ούγγροι ήταν μόλις 16 εκατομμύρια δολάρια (!) και για τα δυο διθέσια περίπου τρία εκατομμύρια ευρώ, όταν η τιμή για καινούργια MiG-29Β κυμαίνεται μεταξύ 23 και 27 εκατομμυρίων δολαρίων, με νέο ραντάρ, συστήματα αυτοπροστασίας κλπ.
Οι Ρώσοι π.χ. πουλάνε παλαιά, πλήρως εκσυγχρονισμένα Mig-29 με 12 εκατ. δολάρια. Μια λογική τιμή θα ήταν τα 7-8 εκατ. δολάρια το ένα.
Αντίθετα οι Ούγγροι κατόρθωσαν να πουλήσουν 20 κινητήρες RD-33 χωρίς να έχει ανακοινωθεί μέχρι στιγμής ο αγοραστής. Στη διεθνή αγορά η τιμή του συγκεκριμένου κινητήρα ανέρχεται στα δύο περίπου εκατομμύρια δολάρια.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr