Το πρώτο εκσυγχρονισμένο A-50U AEW&C εντάχτηκε στην δύναμη της ρωσικής Αεροπορίας
Με την εκσυγχρονισμένη έκδοση του γνωστού ιπτάμενου ραντάρ A-50 ενισχύθηκε η ρωσική Αεροπορία σύμφωνα με δηλώσεις του εκπροσώπου τύπου της ρωσικής Αεροπορίας Vladimir Drik. Το νέο αεροσκάφος κωδικοποιήθηκε ως A-50U και είναι εξοπλισμένο με νέο υπολογιστή, δορυφορικές τηλεπικοινωνίες, και νέο ραντάρ. Το αεροσκάφος που φέρει τα νέα συστήματα παραμένει το γνωστό Ilyushin Il-76. Το πρώτο ρωσικό ιπτάμενο ραντάρ Α-50 παρουσιάστηκε το 1978 όταν πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση. Από το 1984 που ξεκίνησε η παράδοση των συγκεκριμένων αεροσκαφών έχουν κατασκευαστεί 40 Α-50. Η παραγωγή του αεροσκάφους τερματίστηκε το 1992. Το Α-50 μπορεί σύμφωνα με ρωσικές πληροφορίες να παρακολουθεί το ίχνος και να καθοδηγεί την αναχαίτιση ή το συντονισμό για την πραγματοποίηση επιχειρήσεων κρούσης μέχρι και 10 αεροσκαφών. Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Με την εκσυγχρονισμένη έκδοση του γνωστού ιπτάμενου ραντάρ A-50 ενισχύθηκε η ρωσική Αεροπορία σύμφωνα με δηλώσεις του εκπροσώπου τύπου της ρωσικής Αεροπορίας Vladimir Drik. Το νέο αεροσκάφος κωδικοποιήθηκε ως A-50U και είναι εξοπλισμένο με νέο υπολογιστή, δορυφορικές τηλεπικοινωνίες, και νέο ραντάρ.
Το αεροσκάφος που φέρει τα νέα συστήματα παραμένει το γνωστό Ilyushin Il-76. Το πρώτο ρωσικό ιπτάμενο ραντάρ Α-50 παρουσιάστηκε το 1978 όταν πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση. Από το 1984 που ξεκίνησε η παράδοση των συγκεκριμένων αεροσκαφών έχουν κατασκευαστεί 40 Α-50.
Η παραγωγή του αεροσκάφους τερματίστηκε το 1992. Το Α-50 μπορεί σύμφωνα με ρωσικές πληροφορίες να παρακολουθεί το ίχνος και να καθοδηγεί την αναχαίτιση ή το συντονισμό για την πραγματοποίηση επιχειρήσεων κρούσης μέχρι και 10 αεροσκαφών.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr