Ιπτάμενα ραντάρ σχεδιάζει να αποκτήσει η ιταλική Αεροπορία
Προτεραιότητα της ιταλικής Αεροπορίας στα επόμενα χρόνια είναι η απόκτηση ιπτάμενων ραντάρ σύμφωνα με τον αρχηγό της Πτέραρχο Giuseppe Bernardis. Στο συμπέρασμα αυτό οδηγήθηκε η ηγεσία της ιταλικής Αεροπορίας μετά την συμμετοχή της στις επιχειρήσεις στην Λιβύη όπου τον έλεγχο της περιοχής είχαν αναλάβει τα συμμαχικά ιπτάμενα ραντάρ Ε-3 Α. Το πρόβλημα όμως που προέκυψε με αυτά τα αεροσκάφη ήταν ότι δεν αναπτύχτηκαν στην περιοχή έγκαιρα λόγω των διαδικασιών λήψης αποφάσεων που έπρεπε να ακολουθήσει το ΝΑΤΟ. Για το πρόγραμμα αυτό η ιταλική Αεροπορία εκτιμά ότι θα χρειαστεί 1,2 δις ευρώ, ενώ μεταξύ των αεροσκαφών που θα μπορούσαν α είναι υποψήφια σε ένα πρόγραμμα σαν και αυτό είναι το ισραηλινό G550 AEW&C, το αμερικάνικό B 737 MESA AEW&C, το ευρωπαϊκό ισραηλινό C-295 AEW, το σουηδικό Saab 2000 Eriye και το αμερικάνικο E-2D Advanced Hawkeye. Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Προτεραιότητα της ιταλικής Αεροπορίας στα επόμενα χρόνια είναι η απόκτηση ιπτάμενων ραντάρ σύμφωνα με τον αρχηγό της Πτέραρχο Giuseppe Bernardis. Στο συμπέρασμα αυτό οδηγήθηκε η ηγεσία της ιταλικής Αεροπορίας μετά την συμμετοχή της στις επιχειρήσεις στην Λιβύη όπου τον έλεγχο της περιοχής είχαν αναλάβει τα συμμαχικά ιπτάμενα ραντάρ Ε-3 Α.
Το πρόβλημα όμως που προέκυψε με αυτά τα αεροσκάφη ήταν ότι δεν αναπτύχτηκαν στην περιοχή έγκαιρα λόγω των διαδικασιών λήψης αποφάσεων που έπρεπε να ακολουθήσει το ΝΑΤΟ.
Για το πρόγραμμα αυτό η ιταλική Αεροπορία εκτιμά ότι θα χρειαστεί 1,2 δις ευρώ, ενώ μεταξύ των αεροσκαφών που θα μπορούσαν α είναι υποψήφια σε ένα πρόγραμμα σαν και αυτό είναι το ισραηλινό G550 AEW&C, το αμερικάνικό B 737 MESA AEW&C, το ευρωπαϊκό ισραηλινό C-295 AEW, το σουηδικό Saab 2000 Eriye και το αμερικάνικο E-2D Advanced Hawkeye.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr