Με ανακοίνωση τύπου την οποία εξέδωσε στις 30 Οκτωβρίου η AgustaWestland γνωστοποίησε ότι ξεκίνησε τη διαδικασία κατασκευής του πρώτου ελικοπτέρου Lynx νέας γενιάς.

Η ιταλική εταιρεία ονομάζει τη νέα έκδοση του ελικοπτέρου Future Lynx και η κατασκευή του πρώτου τμήματός του έγινε σε εγκαταστάσεις της Oldland CNC στο Bristol της Αγγλίας. Η τελευταία θα παραδίδει τα δομικά τμήματα που θα κατασκευάζει στη GKN Aerospace για την τελική συναρμολόγηση του ελικοπτέρου. Ένας από τους πιο σημαντικούς νεωτερισμούς που εισάγονται στη διαδικασία κατασκευής του νέου ελικοπτέρου είναι τα σημαντικά λιγότερα δομικά τμήματα και τμήματα επικάλυψης που χρησιμοποιεί. Αυτό με τη σειρά του έχει ως αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση του βάρους του σκάφους. Το αεροσκάφος που κατασκευάζεται θα χρησιμοποιηθεί ως πρωτότυπο για τη διεξαγωγή πτητικών δοκιμών και αναμένεται βάσει χρονοδιαγράμματος να πραγματοποιήσει την πρώτη του πτήση μέσα στο 2009 και συγκεκριμένα προς τα τέλη της χρονιάς αυτής. Πρόκειται για αεροσκάφος της έκδοσης BRH (Battlefield Reconnaissance Helicopter). Υπενθυμίζεται ότι τον Ιούνιο του 2006 το βρετανικό υπουργείο Άμυνας υπέγραψε με την AgustaWestland συμβόλαιο ύψους ενός περίπου δισεκατομμυρίου λιρών Αγγλίας για την προμήθεια 70 ελικοπτέρων Future Lynx με δέσμευση για άλλα δέκα. Τα 40 από τα ελικόπτερα αυτά θα είναι της έκδοσης BRH, ενώ τα υπόλοιπα 30 θα είναι ναυτικής συνεργασίας και ανθυποβρυχιακού πολέμου και συγκεκριμένα της έκδοσης Surface Combatant Maritime Rotorcraft (SCMR), η οποία θα εξοπλίσει μοίρες της Βρετανικής ναυτικής αεροπορίας (FAA). Οι εκδόσεις BRH και SCMR είναι κοινές κατά 90% και χρησιμοποιούν κινητήρες CTS800-4N. 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ