Eντοπίστηκαν ρωγμές στα φτερά δεκάδων Airbus A380
Η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Εναέριας Ασφάλειας (AESA) εισηγήθηκε να γίνουν επιθεωρήσεις στα 30 από τα 67 δρομολογημένα γιγάντια επιβατικά αεροπλάνα Airbus A380, επειδή έχουν εντοπιστεί «νέες ρωγμές» στα φτερά του αεροσκάφους. Ήδη από τα πρώτα 24ωρα του τρέχοντος ημερολογιακού έτους, διέρρευσε ότι έχουν εντοπιστεί μικρο-ρωγμές σε εξαρτήματα στερέωσης που συνδέουν το «κάλυμμα» του φτερού με τον εσωτερικό του σκελετό. Όμως την Πέμπτη, στο τελευταίο τεύχος της αεροπορικής επιθεώρησης Aviation week περιέχονταν «αποκαλύψεις» για το ίδιο θέμα, μετέδωσε το Γαλλικό Πρακτορείο. Όπως αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο, από την πλευρά της, η ευρωπαϊκή αεροναυπηγική κοινοπραξία Airbus εξέδωσε μια ανακοίνωση, όπου κάνει λόγο για «επιπλέον, όμως ήσσονες ρωγμές στην περιοχή των ατσαλο-γωνιών, που δεν είναι κρίσιμες" (...) "σε κάποια Α380». «Οι νέες ρωγμές είναι σπουδαιότερες των αρχικών μικρο-ρωγμών. Φαίνεται ότι η δεύτερη κατηγορία ρωγμών μπορεί να εμφανιστεί και σε άλλα αεροσκάφη του ίδιου τύπου, μετά από την παρέλευση κάποιου χρονικού διαστήματος», αναφέρει από τη δική της πλευρά η ASEA στην ιστοσελίδα της. «Εάν (οι ρωγμές) δεν εντοπιστούν, δεν επισκευαστούν, τούτο -δυνητικά- μπορεί να επηρεάσει το σύνολο της δομής του αεροσκάφους», υπογραμμίζεται συγχρόνως. Ανακοινώθηκε αρμοδίως ότι τις αμέσως προσεχείς μέρες θα γίνει η επιθεώρηση σε εννέα Α380, που ήδη έχουν συμπληρώσει 1.800 πτήσεις, ενώ η επιθεώρηση θα γίνει «εντός 42 ημερών» σε 21 αεροπλάνα της ίδιας κατηγορίας, με «ενεργητικό» από 1.300 - 1.799 πτήσεις. Το αεροπλάνο αυτό μεταφέρει περισσότερους και από 500 επιβάτες, όμως με την κατάλληλη διαρρύθμιση, σε «ενιαία οικονομική θέση», ο αριθμός μπορεί να γίνει 800. Πρώτη αεροπορική εταιρεία που ενέταξε το αεροπλάνο αυτό στο «στόλο» της ήταν η Singapore Airlines (Οκτώβριος 2007). Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Εναέριας Ασφάλειας (AESA) εισηγήθηκε να γίνουν επιθεωρήσεις στα 30 από τα 67 δρομολογημένα γιγάντια επιβατικά αεροπλάνα Airbus A380, επειδή έχουν εντοπιστεί «νέες ρωγμές» στα φτερά του αεροσκάφους.
Ήδη από τα πρώτα 24ωρα του τρέχοντος ημερολογιακού έτους, διέρρευσε ότι έχουν εντοπιστεί μικρο-ρωγμές σε εξαρτήματα στερέωσης που συνδέουν το «κάλυμμα» του φτερού με τον εσωτερικό του σκελετό.
Όμως την Πέμπτη, στο τελευταίο τεύχος της αεροπορικής επιθεώρησης Aviation week περιέχονταν «αποκαλύψεις» για το ίδιο θέμα, μετέδωσε το Γαλλικό Πρακτορείο.
Όπως αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο, από την πλευρά της, η ευρωπαϊκή αεροναυπηγική κοινοπραξία Airbus εξέδωσε μια ανακοίνωση, όπου κάνει λόγο για «επιπλέον, όμως ήσσονες ρωγμές στην περιοχή των ατσαλο-γωνιών, που δεν είναι κρίσιμες” (…) “σε κάποια Α380».
«Οι νέες ρωγμές είναι σπουδαιότερες των αρχικών μικρο-ρωγμών. Φαίνεται ότι η δεύτερη κατηγορία ρωγμών μπορεί να εμφανιστεί και σε άλλα αεροσκάφη του ίδιου τύπου, μετά από την παρέλευση κάποιου χρονικού διαστήματος», αναφέρει από τη δική της πλευρά η ASEA στην ιστοσελίδα της.
«Εάν (οι ρωγμές) δεν εντοπιστούν, δεν επισκευαστούν, τούτο -δυνητικά- μπορεί να επηρεάσει το σύνολο της δομής του αεροσκάφους», υπογραμμίζεται συγχρόνως.
Ανακοινώθηκε αρμοδίως ότι τις αμέσως προσεχείς μέρες θα γίνει η επιθεώρηση σε εννέα Α380, που ήδη έχουν συμπληρώσει 1.800 πτήσεις, ενώ η επιθεώρηση θα γίνει «εντός 42 ημερών» σε 21 αεροπλάνα της ίδιας κατηγορίας, με «ενεργητικό» από 1.300 – 1.799 πτήσεις.
Το αεροπλάνο αυτό μεταφέρει περισσότερους και από 500 επιβάτες, όμως με την κατάλληλη διαρρύθμιση, σε «ενιαία οικονομική θέση», ο αριθμός μπορεί να γίνει 800. Πρώτη αεροπορική εταιρεία που ενέταξε το αεροπλάνο αυτό στο «στόλο» της ήταν η Singapore Airlines (Οκτώβριος 2007).
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr