“Κούρεμα” και στην προμήθεια των μέσων μεταφορικών αεροσκάφων C-27 τα οποία από 12 που είχαν παραγγελθεί από την ιταλική Alenia το 2002 (σε συνεργασία τότε με την Lockheed Martin με την οποία στην συνέχεια “τα έσπασαν”) τώρα έχουν ξεκινήσει διαπραγματεύσεις για να παραληφθούν μόνο τα οκτώ!

Μια σύμβαση που από την αρχή αντιμετώπισε σημαντίκά προβλήματα νομμότητας (μόνο τυχαίο δεν είναι ότι την είχε στείλει στον εισαγγελέα ο ίδιος άνθρωπος που την είχε υπογράψει ο πρώην ΓΓΟΣΑΕ Σπύρος Τραυλος, όταν διαπίστωσε τον οχετό παράνομων προμηθειών που κρυβόταν από πίσω) εξελίχθηκε σε μία σύμβαση με πολλά τεχνικά προβλήματα

Αυτή την στιγμή από τα 8 αεροσκάφη που έχουν παραγγελθεί πετάνε 2-3 αφού αντιμετώπισαν προβλήματα ακόμα και στεγανοποίησης των θυρών. Έτσι, δεδομένων και των οικονομικών περικοπών τέθηκε από το YΠΕΘΑ το ενδεχόμενο να ματαιωθεί η παραλαβή των υπόλοιπων 4 αεροσκαφών, παρά το σημαντικό πλήγμα που θα δεχθεί η Πολεμική Αεροπορία. Να σημειωθεί ότι έχουν προεισπράξει το 80% του συνολικού ποσού. Στην πορεία προέκυψαν και ρήτρες ύψους 90 εκατ. ευρώ από την ΓΔΑΕΕ.

Οι Ιταλοί για να μας απελευθερώσουν από την παραγγελία των 4 αεροσκαφών και την καταβολή του υπόλοιπου ποσού, ζητούν να σβηστούν οι ρήτρες και να μην επιστρέψουν ούτε ευρώ από τα επιπλέον που έχουν πάρει.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ