Αμερικανοί ενδιαφέρονται για αεροσκάφος… made in Φλώρινα!
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον εκδηλώνουν αμερικανικές εταιρείες για την εμπορική αξιοποίηση ενός αεροπλάνου που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε στη Φλώρινα! Σχεδιαστής και κατασκευαστής δεν είναι κάποιος επαγγελματίας αεροναυπηγός, αλλά ο πρόεδρος της Αερολέσχης Φλώρινας Γιώργος Ηλιόπουλος, δημιουργός δύο αεροσκαφών. Όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων και διαβάζουμε στο athina984.gr, o κ. Ηλιόπουλος ήταν αστυνομικός και «τα λεφτά δεν περίσσευαν». Όταν επισκέφθηκε ειδικά καταστήματα στον Καναδά, κάποιος τού έδωσε την ιδέα να κατασκευάσει αεροπλάνο με υλικά που μπορούσε να βρει. Έτσι, κατασκεύασε το πρώτο του ξύλινο αεροπλάνο, χρησιμοποιώντας παλιά έπιπλα και ένα αναπηρικό καροτσάκι, ενώ τοποθέτησε κινητήρα αυτοκίνητου. Μιλώντας στο ΑΜΠΕ τόνισε ότι χρειάστηκε να ξεπεράσει τον εαυτό του, άλλα και το φόβο μην καταντήσει το εγχείρημα του μια φαιδρή ιστορία για έναν τρελό που προσπάθησε να φτιάξει αεροπλάνο. Όταν ολοκληρώθηκε ο «Λυγκιστής», όπως ονομάστηκε το πρώτο αεροσκάφος, θεώρησε ότι εκπλήρωσε το όνειρό του και ότι δεν θα επιχειρούσε και πάλι κάτι ανάλογο, ακόμα και να του έδιναν 1 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, η «ψώρα» δεν τον άφησε να ησυχάσει και κατασκεύασε το δεύτερο αεροσκάφος από τσίγκους τυπογραφείου, σε κλίμακα 1 προς 6. Όταν πέταξε, κόντεψε να πάθει καρδιακή προσβολή, όπως χαρακτηριστικά είπε. Ύστερα από κοπιαστική δουλειά και 3.000 τροποποιήσεις (!) του αρχικού σχεδίου το κατασκεύασε και σε κανονικό μέγεθος, χρησιμοποιώντας αεροπορικό αλουμίνιο και ο «Άρχων» έκανε το πρώτο του ταξίδι στους αιθέρες. Πρόκειται για ένα υπερελαφρό αεροσκάφος που μοιάζει με μαχητικό και μάλιστα, ανέφερε στο ΑΜΠΕ ο κ. Ηλιόπουλος, έχει δεχτεί πολλά e-mail από αμερικάνικες εταιρείες για την εμπορική του αξιοποίηση! Ο κ. Ηλιόπουλος είχε από μικρός πάθος με τα αεροπλάνα. Θυμάται την εικόνα του αεροπλάνου στο αναγνωστικό της Β' δημοτικού που το έχει κρατήσει, αν κι έχουν περάσει πολλά χρόνια. Το έναυσμα για να ασχοληθεί σοβαρά, «επιστημονικά», ήταν μια εικόνα σε περιοδικό ποικίλης ύλης. Ξεκίνησε να κατασκευάζει μοντέλα αεροπλάνων και κατέγραφε σχολαστικά τις παρατηρήσεις του. Παράλληλα, σχεδίαζε αεροσκάφη μέσω υπολογιστή. Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον εκδηλώνουν αμερικανικές εταιρείες για την εμπορική αξιοποίηση ενός αεροπλάνου που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε στη Φλώρινα!
Σχεδιαστής και κατασκευαστής δεν είναι κάποιος επαγγελματίας αεροναυπηγός, αλλά ο πρόεδρος της Αερολέσχης Φλώρινας Γιώργος Ηλιόπουλος, δημιουργός δύο αεροσκαφών.
Όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων και διαβάζουμε στο athina984.gr, o κ. Ηλιόπουλος ήταν αστυνομικός και «τα λεφτά δεν περίσσευαν». Όταν επισκέφθηκε ειδικά καταστήματα στον Καναδά, κάποιος τού έδωσε την ιδέα να κατασκευάσει αεροπλάνο με υλικά που μπορούσε να βρει.
Έτσι, κατασκεύασε το πρώτο του ξύλινο αεροπλάνο, χρησιμοποιώντας παλιά έπιπλα και ένα αναπηρικό καροτσάκι, ενώ τοποθέτησε κινητήρα αυτοκίνητου. Μιλώντας στο ΑΜΠΕ τόνισε ότι χρειάστηκε να ξεπεράσει τον εαυτό του, άλλα και το φόβο μην καταντήσει το εγχείρημα του μια φαιδρή ιστορία για έναν τρελό που προσπάθησε να φτιάξει αεροπλάνο.
Όταν ολοκληρώθηκε ο «Λυγκιστής», όπως ονομάστηκε το πρώτο αεροσκάφος, θεώρησε ότι εκπλήρωσε το όνειρό του και ότι δεν θα επιχειρούσε και πάλι κάτι ανάλογο, ακόμα και να του έδιναν 1 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο, η «ψώρα» δεν τον άφησε να ησυχάσει και κατασκεύασε το δεύτερο αεροσκάφος από τσίγκους τυπογραφείου, σε κλίμακα 1 προς 6. Όταν πέταξε, κόντεψε να πάθει καρδιακή προσβολή, όπως χαρακτηριστικά είπε.
Ύστερα από κοπιαστική δουλειά και 3.000 τροποποιήσεις (!) του αρχικού σχεδίου το κατασκεύασε και σε κανονικό μέγεθος, χρησιμοποιώντας αεροπορικό αλουμίνιο και ο «Άρχων» έκανε το πρώτο του ταξίδι στους αιθέρες. Πρόκειται για ένα υπερελαφρό αεροσκάφος που μοιάζει με μαχητικό και μάλιστα, ανέφερε στο ΑΜΠΕ ο κ. Ηλιόπουλος, έχει δεχτεί πολλά e-mail από αμερικάνικες εταιρείες για την εμπορική του αξιοποίηση!
Ο κ. Ηλιόπουλος είχε από μικρός πάθος με τα αεροπλάνα. Θυμάται την εικόνα του αεροπλάνου στο αναγνωστικό της Β’ δημοτικού που το έχει κρατήσει, αν κι έχουν περάσει πολλά χρόνια. Το έναυσμα για να ασχοληθεί σοβαρά, «επιστημονικά», ήταν μια εικόνα σε περιοδικό ποικίλης ύλης. Ξεκίνησε να κατασκευάζει μοντέλα αεροπλάνων και κατέγραφε σχολαστικά τις παρατηρήσεις του. Παράλληλα, σχεδίαζε αεροσκάφη μέσω υπολογιστή.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr