Aναβαθμισμένα F-22 με ενισχυμένες ικανότητες προσβολής στόχων εδάφους αποκτά η USAF
Η Αμερικανική Αεροπορία ξεκίνησε την ανάπτυξη μαχητικών F-22 τα οποία είναι αναβαθμισμένα με ενισχυμένες ικανότητες προσβολής στόχων εδάφους. Η πρώτη πτέρυγα που τα παρέλαβε είναι αυτή που βρίσκεται στην Αλάσκα.Ειδικότερα, η 525 Μοίρα ήταν αυτή που παρέλαβε πρώτη την έκδοση 3.1 του F-22. Στη διαμόρφωση αυτή, το αεροσκάφος θα διαθέτει ραντάρ με διαμόρφωση συνθετικής απεικόνισης, βελτιωμένες ικανότητες γεωδεσίας για τον εντοπισμό των αντίπαλων ραντάρ και δυνατότητα μεταφοράς οκτώ βομβών GBU-39 των 250 λιβρών (113 κιλά). Χάρη στο ραντάρ APG-77 και την ικανότητα SAR (Synthetic Aperture Radar), δημιουργούνται ασπρόμαυρες εικόνες της επιφάνειας της Γης, πολύ υψηλής ευκρίνειας, που επιτρέπουν στον πιλότο να επιλέγει τους στόχους του. Ταυτόχρονα, το σύστημα ηλεκτρονικής επίθεσης παρεμβάλει τα εχθρικά συστήματα αεράμυνας.Επιπλέον, η έκδοση 3.1 επιτρέπει στον πιλότο να καταδεικνύει από μόνος του δύο χερσαίους στόχους κάθε φορά, χρησιμοποιώντας δύο όπλα για τον καθένα, δίνοντας έτσι την ευκαιρία να χτυπήσει τέσσερις στόχους με τις οκτώ βόμβες που θα μπορεί να φέρει.Η μελλοντική διαμόρφωση 3.2 θα είναι χωρισμένη σε τρία πακέτα. Τα A, B και C, με τα δύο πρώτα να μπαίνουν σε υπηρεσία το 2014 και το 2017 αντίστοιχα. Σε αυτά θα περιλαμβάνεται η ολοκλήρωση των AIM-9X και AIM-120D AMRAAM, η δυνατότητα επαναπρογραμματισμού μέχρι οκτώ βομβών κατά οκτώ διαφορετικών στόχων, αυτόματο σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης εδάφους και σύστημα ηλεκτρονικής προστασίας από τις αντίπαλες παρεμβολές.Τμήμα ειδήσεων defencnet.gr
Η Αμερικανική Αεροπορία ξεκίνησε την ανάπτυξη μαχητικών F-22 τα οποία είναι αναβαθμισμένα με ενισχυμένες ικανότητες προσβολής στόχων εδάφους. Η πρώτη πτέρυγα που τα παρέλαβε είναι αυτή που βρίσκεται στην Αλάσκα.
Ειδικότερα, η 525 Μοίρα ήταν αυτή που παρέλαβε πρώτη την έκδοση 3.1 του F-22. Στη διαμόρφωση αυτή, το αεροσκάφος θα διαθέτει ραντάρ με διαμόρφωση συνθετικής απεικόνισης, βελτιωμένες ικανότητες γεωδεσίας για τον εντοπισμό των αντίπαλων ραντάρ και δυνατότητα μεταφοράς οκτώ βομβών GBU-39 των 250 λιβρών (113 κιλά).
Χάρη στο ραντάρ APG-77 και την ικανότητα SAR (Synthetic Aperture Radar), δημιουργούνται ασπρόμαυρες εικόνες της επιφάνειας της Γης, πολύ υψηλής ευκρίνειας, που επιτρέπουν στον πιλότο να επιλέγει τους στόχους του. Ταυτόχρονα, το σύστημα ηλεκτρονικής επίθεσης παρεμβάλει τα εχθρικά συστήματα αεράμυνας.
Επιπλέον, η έκδοση 3.1 επιτρέπει στον πιλότο να καταδεικνύει από μόνος του δύο χερσαίους στόχους κάθε φορά, χρησιμοποιώντας δύο όπλα για τον καθένα, δίνοντας έτσι την ευκαιρία να χτυπήσει τέσσερις στόχους με τις οκτώ βόμβες που θα μπορεί να φέρει.
Η μελλοντική διαμόρφωση 3.2 θα είναι χωρισμένη σε τρία πακέτα. Τα A, B και C, με τα δύο πρώτα να μπαίνουν σε υπηρεσία το 2014 και το 2017 αντίστοιχα. Σε αυτά θα περιλαμβάνεται η ολοκλήρωση των AIM-9X και AIM-120D AMRAAM, η δυνατότητα επαναπρογραμματισμού μέχρι οκτώ βομβών κατά οκτώ διαφορετικών στόχων, αυτόματο σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης εδάφους και σύστημα ηλεκτρονικής προστασίας από τις αντίπαλες παρεμβολές.
Τμήμα ειδήσεων defencnet.gr